Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag var illamående i 9 månader min första graviditet. Det var bara en handfull dagar jag inte mådde illa alls, det vanligaste var att jag mest låg ner om dagarna för det var det enda som gjorde att illamåendet var mindre. Visst är graviditet ingen sjukdom men som du skriver kan man ju må riktigt kasst som gravid, inte bara lite morgonillamående och foglossning som det står i böckerna typ.Det är inget konstigt att må skit när man är gravid, det har läkaren helt rätt i. Det innebär dock inte att man måste klara att jobba.
Jag fick feber för första gången på många år för ett tag sen. Mådde inget vidare. Insåg att jag ändå mådde bättre än när jag var gravid. Ingen förväntar sig att man ska jobba med feber, men som gravid kan man må hur kasst som helst och ändå förväntas jobba för ”graviditet är ingen sjukdom”
Prata med mvc och be om läkarkontakt, dom är bättre på det är vanliga vc.
Hoppas att de dyker upp… Kolla med kassören?Funderar på vart mina pengar tagit vägen. Det är närmare 500 och de skulle vara mkt välkomna.
Kassören betalade mina utlägg i torsdags, dvs för en vecka sedan. Bär lite emot att kolla med banken för jag tecknar också kontot.
Tidigare ersättningar för utlägg har kommit efter några få dagar.
Ytterligare ett foto i samlingen "Märkligt fynd i dike nära hemmet".
(Noterar att det är utslängt från passagerarsidan. Det är i alla fall inte en förare som kastat ut det).
Visa bifogad fil 129504
Svaret på det var, samma dag. Lite fix kvar. Exempelvis så jag kan ha igång kaffebryggaren och tvättmaskinen samtidigt. Men allt annat installerat och klartSitter och väntar på att killen från HSB ska höra av sig angående att koppla in, i alla fall, vattnet till tvättmaskinen.
Sedan är frågan när elektrikern kommer
Jag tecknar ju kontot jag med. Så jag ser i internetbanken att pengarna är överförda..Hoppas att de dyker upp… Kolla med kassören?
Släng ihop scones ? Bara paprika till frukost låter verkligen...sådär...Vaken. Har ingen frukost hemma, inte ens ett litet knäckebröd. Orkar inte baka nåt eller så. Får väl äta en paprika, det har jag gott om.
Släng ihop scones ? Bara paprika till frukost låter verkligen...sådär...
Ok men då är väl att prata med banken det enda?Jag tecknar ju kontot jag med. Så jag ser i internetbanken att pengarna är överförda..
Kassören kan inte göra nåt mer.