Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh vilken modell?Såg precis en lila kaffebryggare! Supersnygg! Så synd att varken jag eller partnern dricker kaffe, så det där med att köpa kaffebryggare är inte aktuellt
Alltså jag tycker inte att det är nåt att vara ledsen för.Vet inte riktigt var min katt är.
Han har hållit sig ute hela sommaren, till nu. Äter på förstubron och håller sig runt trädgården. Men hunden är lite för överentusiastisk så han har undvikit för mycket kontakt. det är ju trots allt en katt som inte är tam.
Han brukar komma in till vintern. Igår satt han på räcket och jamade när jag öppnade ytterdörren men den ivriga hunden fick honom att hoppa ner och försvinna. Jag tog hunden under armen och lämnade ytterdörren vidöppen. I hopp om att han skulle smita in när kusten var klar.
Nu på morgonen är maten utanför dörren orörd Men ingen katt syns till. Vet dock att han är en mästare på att gömma sig så jag är högst osäker.
Jag har ställt fram hundsäkrad matskål men har kvar mat ute för säkerhets skull.
Vill att han ska vara inne! Nätterna är kalla nu.
Te ja. Honung nej.Känner mig risig, som en förkylning som håller på att bryta ut. Fryser och är ruggig, näsan kliar och är lite täppt. Måste gå och handla. Sedan blir det mysbyxor igen och te med honung i.
Den var visst inte lila, den såg lilaaktig ut på första bilden jag såg. Den här var det!Åh vilken modell?
När vi kom hem igår så möttes vi av att någon tippat ett lass ved på min parkering. Vem har gjort det? Oklart. Jag har varit i kontakt med två olika försäljare av ved, men inte bestämt något om leveransdag och betalning. Det fanns ingen lapp, ingen faktura. Inget missat samtal/sms/pm.
Det hela är minst sagt oklart.
(Veden är dessutom lagd på helt fel ställe i trädgården - så det blir ett slitgöra att förflytta den till andra änden av tomten och in i vedboden. )
Visa bifogad fil 129566
Brrr, vågade mig ut för att lämna in ett paket och handla. Det är en arktisk vind som blåser. Nu tänker jag inte sticka min näsa utanför dörren mer. Väntar på att gymnastiken ska börja om en timme och funderar på att koka te (utan honung ). Kanske en liiiiten klick @tanten