Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis till en ved-donation dåNär vi kom hem igår så möttes vi av att någon tippat ett lass ved på min parkering. Vem har gjort det? Oklart. Jag har varit i kontakt med två olika försäljare av ved, men inte bestämt något om leveransdag och betalning. Det fanns ingen lapp, ingen faktura. Inget missat samtal/sms/pm.
Det hela är minst sagt oklart.
(Veden är dessutom lagd på helt fel ställe i trädgården - så det blir ett slitgöra att förflytta den till andra änden av tomten och in i vedboden. )
Visa bifogad fil 129566
2 var 6e-8 timmeKänner mig mer risig och kroppen värker. Tagit tre panadol men håller mig resolut borta från ipren. Dunkande huvudvärk och fryser. Har antagligen ingen feber - jag får aldrig feber. Men det känns verkligen som att en förkylning är på ingång. Tycker synd om mig själv Har en mancold trots xy.
Ser ut som prydnadspumpor, men lite ovanlig formRedigt trött efter dagens dialys men har ändå städat, tagit långpromenad och skördat det sista i landet. Sitter här nu med största huvudbry.
Vad är det jag odlat? Är det klara? Går det att äta? Eller ska jag lägga ut dom i krukor och ha som prydnad?
Fortfarande stora gula blommor kvar och påbörjat nya
En gurka blev det. (Den taggiga gröna uppe i högra hörnet)
Visa bifogad fil 129582
Nä, fy, det är INTE gott med honung i te . Mjölk däremot !Jag har forsokt ha honung i tea sa manga ganger ... men det blir inte gott hur manga ganger jag an forsoker. Att det ar godare utan underlattar helt klart min besvikelse.