R
Raderad medlem 68338
Mina njurar verkar ev. ha packat ihop. Kan kanske förklara skyhögt blodtryck, tryckande huvudvärk från helvetet, dimsyn och varför jag kissat floder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mina njurar verkar ev. ha packat ihop. Kan kanske förklara skyhögt blodtryck, tryckande huvudvärk från helvetet, dimsyn och varför jag kissat floder
Fy vad tråkigtHade nyss möte med chefen och de måste spara in på min tjänst, så får inte vara kvar.
Känns skit.
Måste bara fråga om sjukvården kollat ditt blodsocker? Precis de symptomen har jag när mitt blodsocker skenar
Jag gissar att auto correct varit framme och att det ska stå famntag istället för fantastisk.Vad menas med fantastisk? Aldrig hört den ramsan tidigare, bara handtag, famntag, klapp eller kyss = skaka hand, krama, klappa eller kyssa.
En av de stora skillnaderna är att vi som inte bor i stan får snön plogad ut i diket. Och det är inte lika tät trafik.Haha denna diskussion om "Stockholmare" och snö är alltid så roande.
Varje år utspelas följande:
Alla lantisar från Norrland: "Höhöhöhöhöh en snöflinga i fjollträsk och allt är kaos".
Där de bor går det typ en buss per dag, det står inte bilar parkerade efter varenda gata ala "boendeparkering". Alla äger en traktor eller känner ngn som gör det. Hade folk tänkt att det i Sthlm skulle sitta typ tusen "snöröjare" och rulla tummarna för att sedan göra en utryckning per år? Jag fattar inte
Min enda kommentar är följande:
Visa bifogad fil 128488
Men famntag ska det ju varaVad menas med fantastisk? Aldrig hört den ramsan tidigare, bara handtag, famntag, klapp eller kyss = skaka hand, krama, klappa eller kyssa.
Krya på dig!Vinkar från sjukhussängen. Operationen som skulle vara 2 h titthål blev 5 h öppet. Tumören satt fast i allt så de fick ta bort 1 m tarm och göra en ny bypass. Så här kommer jag att ligga ett tag till. Morfinpump är iaf bra skit.
Jag menar att några mm snö gör varken till eller från.Men här nere så vill man inte ha snö på vägarna och runt 0:an (som vi ibland har under nästan hela vintern) så saltar man för att minska halkan. Och vid saltning så har jag blivit lärd att man helst vill få bort så mycket snö som möjligt så att saltet når vägbanan, för att ge bäst effekt. Menar du att man istället borde lämna snön/slasket kvar på Essingeleden istället?
Om man lämnar en decimeter snö kvar så kan man knappast växlande temperatur mellan -5 och +5, i det exempel som du ger?