Flexade ut tidigt idag, pallade inte att vara kvar på jobbet. Skakade och hade tunnelseende. Så nu är jag hemma och kan försöka tänka på annat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade nyss möte med chefen och de måste spara in på min tjänst, så får inte vara kvar.
Känns skit.
Jag brukar dela internet från mobilen (jobb eller privata) när det händerBlev ofrivillig flex här. Internet dog så jag kan inte göra nånting. Satt kvar framför datorn och låtsades jobba längre tid än jag tänker erkänna vill inte vara i vägen för snickarna.
Drar alldeles för mycket data för att jag ska vilja köra min privata. Från jobbet skulle funka, men jag går hem iställetJag brukar dela internet från mobilen (jobb eller privata) när det händer
Är det fredag hade jag nog också gjort det. Synd vi inte kan skylla på sånt på mitt jobb..Drar alldeles för mycket data för att jag ska vilja köra min privata. Från jobbet skulle funka, men jag går hem istället
Ok, jag har inte märkt någon större skillnad på en kort stund jobb när jag har gjort det dela från jobbets telefon annars?Drar alldeles för mycket data för att jag ska vilja köra min privata. Från jobbet skulle funka, men jag går hem istället
Nej, det bara krånglar och hackar och bryter så fort jag får ett samtal eller mail. Jag gick hem.Ok, jag har inte märkt någon större skillnad på en kort stund jobb när jag har gjort det dela från jobbets telefon annars?
Vad menas med fantastisk? Aldrig hört den ramsan tidigare, bara handtag, famntag, klapp eller kyss = skaka hand, krama, klappa eller kyssa.Alltså det här med handtag, fantastiskt, klapp eller kyss...
Var betyder egentligen klapp?
Jag är lite ambivalent när det gäller det. De får ju också finnas, barn stökar upp osv och så är det när man bor i flerbostadshus osv. Samtidigt kommer det bli jobbigt nu i vinter när det blir märkt tidigt att snubbla över allt, känns faktiskt onödigt att det är så frekvent....Jag hade kastat alla deras saker, eller lämnat de vid hyresvärdens kontor o sagt att det är saker som slängts runt. Så får de ta upp det med hyresgästen.
O det andra hade jag aldrig accepterat.