Vad gör vi? Del CLXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har mycket mat hemma men allt måste tillagas och det är det sista jag vill göra just nu. Meningen var ju att äta kålsoppa idag men då måste det skäras och skalas. Efter besök på stora Willys som ligger bredvid Max har jag nu lite craving.
 
Jag hade kastat alla deras saker, eller lämnat de vid hyresvärdens kontor o sagt att det är saker som slängts runt. Så får de ta upp det med hyresgästen.
O det andra hade jag aldrig accepterat.
Jag är lite ambivalent när det gäller det. De får ju också finnas, barn stökar upp osv och så är det när man bor i flerbostadshus osv. Samtidigt kommer det bli jobbigt nu i vinter när det blir märkt tidigt att snubbla över allt, känns faktiskt onödigt att det är så frekvent....

Och dessutom tänker jag att bäst att inte klaga på någon, då kanske de klagar på min hund, han är ju inte den tystaste hunden som gått på denna jord....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 077
Tjatter Vilka är era konstigaste komplimanger ni fått? Jag fick en idag jag tyckte var lite underlig. Min pappa kom till mitt jobb i ett ärende...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 754
Senast: monster1
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 655
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Matte har sjukstuga och Isis leker klätterapa.
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 161

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp