Ja den är ju JÄTTEbraDet är ju därför den är så bra!
Men lätt och upplyftande är den icke
Behöver nog någon mer serie att variera med
(Edit: som inte är The Boys…)
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja den är ju JÄTTEbraDet är ju därför den är så bra!
Håller med. Det låter som en skröna, eller ett illvilligt rykte. För det kan omöjligt bli lönsamt att rida sönder sina hästar. Men visst - idioter finns i alla branscher.Det låter ju väldigt extremt och även dyrt för ridskolan. Jag hoppas du slutade jobbade där och anmälde då?
pannlampaBrutit loss lite mer på duschkabinen men orkar inte mer ikväll, mår konstant illa nu för tiden känns det som. Fasen att stå och försöka hitta spåret på skruvar jag inte kan se.
Man slapp ju behandla de och sen fick man ut på försäkringen vid avlivning alt försökte sälja de till ridskoleeleverna. Jag blev erbjuden en halt häst för 40000. De visste att jag ville ha den men släppte inte den billigare för det var det de skulle få ut vid avlivning.Håller med. Det låter som en skröna, eller ett illvilligt rykte. För det kan omöjligt bli lönsamt att rida sönder sina hästar. Men visst - idioter finns i alla branscher.
Jovisst, men någon vidare lönsamhet kan det inte ha varit ändå. Långt mycket mer lönsamt att ta hand om sina hästar så att de håller. Det kostar ju massor att köpa in nya hästar plus att det tar tid att skola in dem i verksamheten - det tar ett bra tag för en ridskolehäst att bli "lönsam".Man slapp ju behandla de och sen fick man ut på försäkringen vid avlivning alt försökte sälja de till ridskoleeleverna. Jag blev erbjuden en halt häst för 40000. De visste att jag ville ha den men släppte inte den billigare för det var det de skulle få ut vid avlivning.
Hjälper inte, skruvarna är i hål så jag får rota runt med stjärnmejsel i hålen ett par cm för att nå dem.pannlampa
Ja hjärnan har ju rätt det är ju morgon.Drömde att jag sov i ett badkar och vaknade av att det rann vatten på mig från kranen..
Så nu är jag klarvaken.
Hmm ... kanske ska blunda iaf så jag kanske somnar om. Kan bli svårt för hjärnan är liksom: ”Heeej!! Det är morgon nu! Vad ska vi hitta på?! Se tv eller lösa korsord kanske? Äta nåt?!”
Här är det dags nu.Alldeles strax dags att gå upp!