Vad gör vi? Del CLXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Irriterar mig på att jag gjorde den intelligenta saken att somna kl 6 pm här, utan att äta kvällsmat.
Jag var väl uppenbarligen trött, men jag hoppas jag kan sova lite till senare. Vill verkligen göra det mesta som går av min sista dag med mina vänner här. Innan jag åker norrut till en annan vän, samt en dags turistande i den regionen.

Varför måste tiden gå så himla fort..?
 

Bifogade filer

  • 20230909_100717.jpg
    20230909_100717.jpg
    573,6 KB · Visningar: 46
Blev lite ledsen nu. Ringde hudmottagningen (och hjärtat höll på att hoppa ut ur halsen på mig. så himla läskigt!:nailbiting:) och frågade om biopsisåret. Tydligen kommer det ta ca 12(!) veckor för det att ens börja läka!?

Vill inte. Det är fult och jag vill inte ha en kolsvart grop mitt på huvudet så länge :( Funderar på om jag ska försöka hitta någon extra fin scarf. Jag klär dock inte i scarf och det är så vansinnigt fult på mig. Men om jag hittar en jättefin kanske det känns bättre.
 
Blev lite ledsen nu. Ringde hudmottagningen (och hjärtat höll på att hoppa ut ur halsen på mig. så himla läskigt!:nailbiting:) och frågade om biopsisåret. Tydligen kommer det ta ca 12(!) veckor för det att ens börja läka!?

Vill inte. Det är fult och jag vill inte ha en kolsvart grop mitt på huvudet så länge :( Funderar på om jag ska försöka hitta någon extra fin scarf. Jag klär dock inte i scarf och det är så vansinnigt fult på mig. Men om jag hittar en jättefin kanske det känns bättre.
Kan du inte lägga benan på annat ställe och dölja såret så?
 
Kan du inte lägga benan på annat ställe och dölja såret så?
Kruxet är att såret ligger på ett sånt dumt ställe att benan kommer vägra att ligga kvar. Vågar inte heller använda hårsprey ifall att det hamnar i såret. Kommer även behöva använda ganska mycket hår för att täcka den helt.
Kanske borde försöka experimentera med frisyrer i helgen. När jag sprang halvmaran hade jag inbakad fläta, men sen när jag tog ur den gjorde det riktigt ont i såret (tror håret liksom drog i det konstigt).

Jag hatar att greja med frisyrer 😅 Håret ska hänga fritt och tovigt och vara överallt och ingenstans! :p
 
Kruxet är att såret ligger på ett sånt dumt ställe att benan kommer vägra att ligga kvar. Vågar inte heller använda hårsprey ifall att det hamnar i såret. Kommer även behöva använda ganska mycket hår för att täcka den helt.
Kanske borde försöka experimentera med frisyrer i helgen. När jag sprang halvmaran hade jag inbakad fläta, men sen när jag tog ur den gjorde det riktigt ont i såret (tror håret liksom drog i det konstigt).

Jag hatar att greja med frisyrer 😅 Håret ska hänga fritt och tovigt och vara överallt och ingenstans! :p
Clips?
 
Precis hemkommen från läkare. Är glad att jag tog mig dit, och ännu gladare åt att den mycket märkliga hudfläck jag fått med säkerhet inte var något farligt. Däremot har jag fått recept på en kräm att smörja med och såklart ska jag höra av mig om det blir värre. Men ja. Inget farligt.
 
Handlat en hel del håraccessoarer. Hittade ingen scarf jag supergillade så det blev en massa andra billigare saker. Typ diadem att testa om de kan sitta där de behöver sitta, lite klämmor och grejer. Äger typ bara ett gäng tofsar och en stor krokodilklämma (och nu den panikköpta scarfen då). Man kan liksom inte göra så mycket frisyr då. :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 102
Tjatter Vilka är era konstigaste komplimanger ni fått? Jag fick en idag jag tyckte var lite underlig. Min pappa kom till mitt jobb i ett ärende...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 758
Senast: monster1
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Matte har sjukstuga och Isis leker klätterapa.
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 165

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp