Det tog sin lilla tid, men nu har jag en bas-sås att använda nästa gång jag vill laga indiskt, och alla kryddor blandadeSer fantastiskt ut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det tog sin lilla tid, men nu har jag en bas-sås att använda nästa gång jag vill laga indiskt, och alla kryddor blandadeSer fantastiskt ut!
Kan du inte lägga benan på annat ställe och dölja såret så?Blev lite ledsen nu. Ringde hudmottagningen (och hjärtat höll på att hoppa ut ur halsen på mig. så himla läskigt!) och frågade om biopsisåret. Tydligen kommer det ta ca 12(!) veckor för det att ens börja läka!?
Vill inte. Det är fult och jag vill inte ha en kolsvart grop mitt på huvudet så länge Funderar på om jag ska försöka hitta någon extra fin scarf. Jag klär dock inte i scarf och det är så vansinnigt fult på mig. Men om jag hittar en jättefin kanske det känns bättre.
Kruxet är att såret ligger på ett sånt dumt ställe att benan kommer vägra att ligga kvar. Vågar inte heller använda hårsprey ifall att det hamnar i såret. Kommer även behöva använda ganska mycket hår för att täcka den helt.Kan du inte lägga benan på annat ställe och dölja såret så?
Clips?Kruxet är att såret ligger på ett sånt dumt ställe att benan kommer vägra att ligga kvar. Vågar inte heller använda hårsprey ifall att det hamnar i såret. Kommer även behöva använda ganska mycket hår för att täcka den helt.
Kanske borde försöka experimentera med frisyrer i helgen. När jag sprang halvmaran hade jag inbakad fläta, men sen när jag tog ur den gjorde det riktigt ont i såret (tror håret liksom drog i det konstigt).
Jag hatar att greja med frisyrer Håret ska hänga fritt och tovigt och vara överallt och ingenstans!
Att sätta över såret? Skulle inte det se lite knäppt ut att ha en clips mitt på huvudet?Clips?