Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Näh, det tror jag inte. Här vore det inte särskilt ovanligt.Tror att @Sel skrivit om nåt sånt också?
Näh, det tror jag inte. Här vore det inte särskilt ovanligt.
Här säger jag mattemor, något jag lärde mig från exet. Vi kallade hans föräldrar för hussemor och hussefar när vi pratade om dem och djuren.Skrattar åt min mamma. Hon pratar med katten och kallade nyss sig själv för min matte.
Att kalla matte för mamma är ju vanligt, men att kalla en mamma för matte var ett nytt drag.
Han är väldigt förlåtande och godhjärtad.Har Skrutt förlåtit dig för hans tidigare svält?
Han är väldigt förlåtande och godhjärtad.
Tror du hon hade satt tänderna i dig före maten?Megara skulle nog inte vara riktigt lika förlåtande
Tror du hon hade satt tänderna i dig före maten?
Så försvinner du och jag vet att du satt Megara på bantning får polisen bryta sig in!Tveksamt eftersom maten skulle vara prio ett. Men definitivt om jag inte var snabb nog med att servera maten. Vad som skulle hända efteråt lämnar vid därhän
Så försvinner du och jag vet att du satt Megara på bantning får polisen bryta sig in!
FintHär säger jag mattemor, något jag lärde mig från exet. Vi kallade hans föräldrar för hussemor och hussefar när vi pratade om dem och djuren.
Tillägg: I detta fallet såg de två suspekta människor vid hagen som när de sågs av ägarna hastigt gick därifrån. När personen sen skulle ta in hästen var den knivskuren på ena baken. De har kollat hagen och det fanns ingen förklaring enligt TS på FB.Men shit vad obehagligt! Kör den vägen varje dag när sonen ska till skolan… hur gick det med hästen?