Vad gör vi? Del CLXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Näh, det tror jag inte. Här vore det inte särskilt ovanligt. :D

Tankte just saga det. :) Det borde inte vara ovanligt i Scotland, men jag forstar att det ar lika ovanligt i London som har.
Det kan handa har ocksa att man ser nagon spela sackpipa aldeles for sig sjalv nagon stans. Jag till och med kanner en kvinna som lart sig spela pa gamla dagar och garna tar pa sig kilten och staller sig i en liten "city park" eller nagon stans och spelar en stund.
 
Så försvinner du och jag vet att du satt Megara på bantning får polisen bryta sig in! 🙀

Hon är inte satt på diet som så, mer ett begränsat intag så hon inte blir en brun pälsboll. Kvantiteterna på mat är en av de få saker jag bestämmer över här hemma. Megara anser också att Sheba smakar bättre än Bozita (även om den också går ner med stor glädje). Men Bozita it is.😾
 
Vaknade av, utöver alla larmen som stod och lät; ungkatten som satt bredvid mig och jamade och tyckte att det var dags för oss och vakna, älskade katt 😅❤.
Och vilken vacker septembermorgon; lite krispigt med drygt 5 grader varmt och lätt dimma 😍.

Ägnade hela förmiddagen i stallet; så skönt att pållan tempade normalt igen (började vända när vi var uppe igårkväll och var då mer piggelin än tidigare under dagen 🥰) och pälsen var inte "uppburrad" längre så nu hoppas jag det håller sig så då de fick gå ut I hagen igen ❤.
Skurade boxen invändigt såväl som utvändigt inför installningen; luktade iaf gott, renare än innan och öm I armarna 😅😊.
 
Men shit vad obehagligt! Kör den vägen varje dag när sonen ska till skolan… hur gick det med hästen? 😰
Tillägg: I detta fallet såg de två suspekta människor vid hagen som när de sågs av ägarna hastigt gick därifrån. När personen sen skulle ta in hästen var den knivskuren på ena baken. De har kollat hagen och det fanns ingen förklaring enligt TS på FB.

Men ändå obehagligt så mitt tips är att om du kör där så håll koll på suspekta människor. Ska se om det finns uppdatering i inlägget på FB.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 103
Tjatter Vilka är era konstigaste komplimanger ni fått? Jag fick en idag jag tyckte var lite underlig. Min pappa kom till mitt jobb i ett ärende...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 760
Senast: monster1
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Matte har sjukstuga och Isis leker klätterapa.
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 166

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp