Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast hade det gjort någon skillnad, om du vetat att den var bruten? Du hade ju ändå behövt ta dig dit.Får fortfarande skrattanfall över personalens reaktion på akuten förra veckan
”har du åkt buss hit. Hur då?”
ja vad ska jag svara. Hur skulle jag annars ta mig till akuten?
sen att armen visade sig vara bruten, det kunde ju inte jag veta.
Får fortfarande skrattanfall över personalens reaktion på akuten förra veckan
”har du åkt buss hit. Hur då?”
ja vad ska jag svara. Hur skulle jag annars ta mig till akuten?
sen att armen visade sig vara bruten, det kunde ju inte jag veta.
Preciz, man får inte vara kinkig! Jag körde mig zjälv till akuten 3ggr på 4 dagar med bruten handled, manuellt växlad bil.Vad skulle du gjort annars? Man åker ju knappast ambulans.
Själv lindade vi skiten, jag red final i allsvenskan i dressyr. På vägen hem skjutsade pappa mig till närakuten
Armen var bruten på två ställen Pappa fick lite smått dåligt samvete
Preciz, man får inte vara kinkig! Jag körde mig zjälv till akuten 3ggr på 4 dagar med bruten handled, manuellt växlad bil.
Jag bröt vä men någon bör ju hålla i rattenMamma gjorde samma sak när hon halkat på uppfarten. Lite meckigt att växla med vänster hand bara (hon hade brutit höger handled).
Jag bröt vä men någon bör ju hålla i ratten
Jag gjorde det....................i vinterväglagDu kan styra med knät om du sitter nog nära ratten… HAR JAG HÖRT
Jag har hört att det funkar bra även om man sitter långt ifrån ratten. Jag har också hört att det inte funkar om man sitter i typ en Transporter där ratten sitter högtDu kan styra med knät om du sitter nog nära ratten… HAR JAG HÖRT
Jag gjorde det....................i vinterväglag
Jag har hört att det funkar bra även om man sitter långt ifrån ratten. Jag har också hört att det inte funkar om man sitter i typ en Transporter där ratten sitter högt
Eller om man är en Tyrannosaurus Rex.Man kan säkert styra med framtänderna också om man brutit bägge armarna!
Eller om man är en Tyrannosaurus Rex.
Funkar det även med löztänderMan kan säkert styra med framtänderna också om man brutit bägge armarna!
Funkar det även med löztänder