Vad gör vi? Del CLXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Uppe med kaffe och mår inte jättedåligt. Lite småförkyld, men jag lär nog överleva dagen... :D Ska åka iväg och handla mer rödfärg idag. Fortsätta mitt arbete med Photoshop. För vår första uppgift har vi två bilder att redigera. En egenvald. Jag har valt (kanske väldigt dumt) ett eget gammalt svart-vitt foto som jag försöker göra om till en snygg färgbild. Inte det lättaste men rätt roligt... :)
 
Har huvudvärk, hon som gjorde injektionerna sa att det kan hända att man får huvudvärk någon dag efter som håller sig i ca en dag. Noll problem där, jag har ont i huvudet all day every day liksom.
Men den här huvudvärken är annorlunda, den jag brukar ha är inte här!

Så glad jag blir för din skull att det verkar fungera som det ska med injektionerna! :heart
 
Ja riktigt korkat! Men hon trodde att hon stukat foten. Sen vet jag ej hur ont hon hade. Jag hade inte extremt ont när jag brutit armen vad jag kan minnas (men har kanske förträngt).
När jag bröt bäckenet (och hade sprickor i rygg och bäcken också) så frågade de mig hur ont det gjorde på en skala. Jag sa typ 5-6/10. Jag menar, att slå lilltån i en tröskel är minst 9 och SÅ ont gjorde det inte! 😂 resultatet var att de inte skickade mig på röntgen, utan sa att jag skulle sova över och åka hem dagen efter. På natten blev jag väckt och tillsagd att gå på toa. Jag reste mig, gick några steg och meddelade att det tyvärr inte gick, för det svartnade för ögonen.
Jag fick åka på röntgen dagen efter. 😅
Hästtjejer är hårda 😎
 
Har huvudvärk, hon som gjorde injektionerna sa att det kan hända att man får huvudvärk någon dag efter som håller sig i ca en dag. Noll problem där, jag har ont i huvudet all day every day liksom.
Men den här huvudvärken är annorlunda, den jag brukar ha är inte här!

Jag får också rejält ont i huvudet efter botox men det går över och efter det så är det hejdå till spänningshuvudvärk. :love:
 
Ser på Nyhetsmorgon och läser ikapp i tråden. Ska lösa ett korsord.
Behöver vara till biblo och kopiera två papper men vet inte om jag orkar idag, kanske tar det i morgon.
Vill sova, är trött.
 
Jag med! Vågar inte säga att det faktiskt funkat innan typ i morgon, övermorgon dock. Då ska effekten vara full.
Men bara det här med ögonen är en vinst, det är så skönt att jag i bland bara blundar och njuter.
Jag vill också slippa huvud/ögonvärk :( får du botox via offentliga vården eller går du privat?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 106
Tjatter Vilka är era konstigaste komplimanger ni fått? Jag fick en idag jag tyckte var lite underlig. Min pappa kom till mitt jobb i ett ärende...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 760
Senast: monster1
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Matte har sjukstuga och Isis leker klätterapa.
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 168

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp