Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Första injektionen med ozempic 1mg idag
Får se vad det kan göra.
Är för blodsockret så ingen tror nåt annat
Fick såna blåmärken av victoza som jag var tvungen att injicera varje dag.
Jag har haft rybelsus 7mg innanFick du börja på 1mg direkt? Jag hoppas du tål det bättre än vad jag gör
Jag gav upp på offentliga vården och valde att gambla lite (det är ju inte hundra procent säkert att det funkar privat - de gör inte riktigt lika omfattande injiceringar om jag fattade rätt)Jag vill också slippa huvud/ögonvärk får du botox via offentliga vården eller går du privat?
Sitter på en parkering mitt i skogen och firar avklarat högviltsprov med att dricka kall Champis och gråta en skvätt av glädje. Sista serien blev en fin guldserie.
??Pst! Det bästa är att ha det mesta i onedrive så krävs det inte så mycket jobb med att lägga över saker. Men det har du kanske redan?
trodde först jag fått lunginflammation för ont o svårt o andas, imorse klarade jag inte av att cykla uppför en backe till stallet. Nej det är ju bara träningsvärk. Tänk om man skulle träna detta 3-4 gånger i veckan, förutom detaljen att aldrig kunna röra sig ordentligt så borde man ju få en stark kropp.hahahaha min träningsvärk...ajajaj hahahaha
jag med. o jag ska börja jobba snart fram till midnatt. Blä.Trött, sov skitdåligt i natt.