Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Apropå brutna ben så för några år sen bröt vår målvakt några ben i handen samt handleden i en fotbollsmatch. Vi visste såklart inte det då, men hon slängde av sig handskarna och skrek. Skulle hon gå av matchen? Nej! ”Det är ingen fara men jag behöver hjälp att ta på handskarna igen”.
Alltså dra på tjocka men tighta fotbollshandskar över brutna ben… Ni skulle höra skriken.
Hon blev sen inkörd till akuten samma kväll och benen hade gått av och var någon cm i ”felställning”. Det var samma match som en annan i laget bröt nyckelbenet under matchen. Undra vad akuten tänkte när det kommer in två personer i likadana matchställ.. med nån timmes mellanrum
Det är egentligen en rätt korkad inställning. Jag resonerade tidigare att smärta är vekhet som lämnar kroppen, idag vet jag att den smärtan lämnar inte utan kommer tillbaka med förnyad kraft. Bättre att lyssna på vad som gör ont.Det är ändå lite stormaktstid-retro att bara köra på! Dock har min granne blivit låghalt efter sin stormaktstids-spjälning av sin brutna fot
Det är egentligen en rätt korkad inställning. Jag resonerade tidigare att smärta är vekhet som lämnar kroppen, idag vet jag att den smärtan lämnar inte utan kommer tillbaka med förnyad kraft. Bättre att lyssna på vad som gör ont.
Hästtjejer reder sig väl liksom?Får fortfarande skrattanfall över personalens reaktion på akuten förra veckan
”har du åkt buss hit. Hur då?”
ja vad ska jag svara. Hur skulle jag annars ta mig till akuten?
sen att armen visade sig vara bruten, det kunde ju inte jag veta.
Skitdumt! Men ibland svårt att veta. Sambo fick tex in en kiropraktor-kund förut som sa att hon hade ont på ngt ställe och nog hade en låsning eller ngt. Han kikade och ville inte behandla iom att han upplevde att det var skadat trots att hon inte tyckte det var SÅ farligt och skickade henne på röntgen. Hon hade en fraktur.Det är egentligen en rätt korkad inställning. Jag resonerade tidigare att smärta är vekhet som lämnar kroppen, idag vet jag att den smärtan lämnar inte utan kommer tillbaka med förnyad kraft. Bättre att lyssna på vad som gör ont.
senap,Sommar,ssssssssssssssol, sassa,
Jag har ett SSSSSssssss har tillfälligt öppnat nya laptopen,så var inte oroliga, det kommer flera zzzzzz tills jag lagt över allt i denna laptopen och med tanke på att jag är teknisk idiot kommer det att ta tid
Inte riktigtDu är inte hemma-hemma va?!
Var är dobbis? Har du kidnappat henne?senap,Sommar,ssssssssssssssol, sassa,
Jag har ett SSSSSssssss har tillfälligt öppnat nya laptopen,så var inte oroliga, det kommer flera zzzzzz tills jag lagt över allt i denna laptopen och med tanke på att jag är teknisk idiot kommer det att ta tid
Nej precisVad skulle du gjort annars? Man åker ju knappast ambulans.
Själv lindade vi skiten, jag red final i allsvenskan i dressyr. På vägen hem skjutsade pappa mig till närakuten
Armen var bruten på två ställen Pappa fick lite smått dåligt samvete
Pst! Det bästa är att ha det mesta i onedrive så krävs det inte så mycket jobb med att lägga över saker. Men det har du kanske redan?senap,Sommar,ssssssssssssssol, sassa,