Vad gör vi? Del CLXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit och hälsat på min gamla gubbe till ponny. Oj vad svankryggig han börjar bli! Men han verkar nöjd med livet och glad att se mig. Det går inte lika fort längre, men han gnäggar och möter mig i grinden varje gång jag kommer. Älskade ponny :heart
 
trodde först jag fått lunginflammation för ont o svårt o andas, imorse klarade jag inte av att cykla uppför en backe till stallet. Nej det är ju bara träningsvärk. Tänk om man skulle träna detta 3-4 gånger i veckan, förutom detaljen att aldrig kunna röra sig ordentligt så borde man ju få en stark kropp.

Haha, detaljen "att aldrig kunna röra sig ordentligt" låter... lovande, har också i ett svagt ögonblick sagt till en kompis att jag ska hänga med på ett crossfit-pass för att testa! :nailbiting::rofl:

Får avvakta några veckor till tror jag, så att jag hinner ut och jogga ett par vändor innan dess och inte ramlar ihop i en hög under uppvärmningen tror jag :o
 
Inne igen och pustar ut med lite kaffe :d
Äppelträdet är inte ansat eller beskuret - det är demolerat, minskade storleken med 2/3-delar :angel:
Men nu är det luftigt och alla 4 sorterna på det har samma växtmöjligheter.
Myggen hade det kämpigt i blåsten :devil: moahahaha...
 
Ska nog gå till apoteket, har två paket att hämta där. Missade att lägga varor i kundkorgen så fick göra ett köp till direkt efter. Slarvigt.
Är hungrig, tror jag ska köpa glass. 🍨 :d
... och mat också förstås, om jag kommer ihåg.
 
Har velat testa några sminksaker i en evighet men inte hittat i Sverige eller någon inom EU som fått skicka till Sverige. Som jag letat! Hittade i UK och har väntat och längtat. Fick meddalande i morse om att det var levererat. Nu sprintade jag typ kilometern till brevlådan med hundarna på släp. Mygg överallt igen tydligen.. :devil:
Inget paket! Jag var så nyfiken och ville prova NUUUU. Hoppas att sambon tömt brevlådan i morse på väg till nya husets renovering så det inte är borta. 😨
 
Tänkte baka något gott och enkelt som jag har grejer till hemma iom att min gulliga pappa hjälper sambon med renoveringen idag och imorgon. Jag har varit så dålig i nacken ett bra tag. Så de vill skona mig. :heart De ska få lite fin mat när de kommer hit. Men har fasen ingen inspiration alls idag vad gäller bakning.. Vill ha något till efterrätt och om jag bakar kan de ta med till lite fika i morgon.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 106
Tjatter Vilka är era konstigaste komplimanger ni fått? Jag fick en idag jag tyckte var lite underlig. Min pappa kom till mitt jobb i ett ärende...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 760
Senast: monster1
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Matte har sjukstuga och Isis leker klätterapa.
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 169

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp