Vad gör vi? Del CLXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hämtade ut skor, de är storlek 36 men jag tycker ändå de ser stora ut. Visade sig att de har en metallkant på framsidan som jag inte är övertygad om. Men ja, de är sköna. För stora runt ankeln men det finns inte ett par skor som inte är det. Tvekar om jag ska behålla eller inte. De klämmer dessutom lite på ena stortån men det kan man alltid lästa ut. Orkar liksom inte bidra mer till klimatförstörelsen och fast fashion genom att skicka returer. Så det får bli de här.
 
Nar jag slapper ut hundarna for morgonkiss oppnar jag bara sovrumsdorren och de far ivag, en och en (Princess Diva ar inte sa palitlig om jag inte ar med och overvakar. Blir hon riktigt sur pa Tate kan hon forsoka hugga tag i honom och antingen blir han da traumatized for ever, eller sa har jag ett hundslagsmal som inte blir latt att sara pa)

I alla handelser sa rusar Princess Diva 10 1/2 arig rottweiler i max hastighet, slirar pa tragolven, inte bara i kurvor utan hela bakvagnen far at sidan ... Detta hander alltid nar hon ror sig innomhus dar hon inte far ordentligt faste for fotterna. Jag oroar mig for att hon ska bryta ett ben eller fullstandigt slita sonder sig sa I dag tog jag fram ett koppel for att borja trana henne att ga som en normal hund (jag tror inte det gar da hon aldrig gatt eller travat annat an nar hon gar fot).

Kopplet pa och ... Tate fullstandigt brot ihop, for han visste ju att ha pa kopplet sa hander nagot roligt 🙄 sa nu har jag tva super tjuriga hundar har. Oh well ... jag ska grilla farska majskolvar i dag sa jag far muta dem med kolven som blir kvar.:D
 
Har en helg utan barnen. Har städat, sorterat tvätt, märkt upp urvuxna kläder som ska säljas på loppis, flisat grenar i trädgården och läst. Ikväll skulle jag träffat killen jag dejtar men han är sjuk, och alla mina vänner är oseparerade och kan/vill inte ses spontant en lördag... så istället har jag köpt en laxbowl och lite snacks och äter nu middag i trädgården och intalar mig själv att det är ganska skönt att vara själv också...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 106
Tjatter Vilka är era konstigaste komplimanger ni fått? Jag fick en idag jag tyckte var lite underlig. Min pappa kom till mitt jobb i ett ärende...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 760
Senast: monster1
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Matte har sjukstuga och Isis leker klätterapa.
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 169

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp