Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
NejHar jag någonsin sagt hur mycket jag hatar att tvätta?
Den är bäst till vitkål.Ta ozthyveln iztället då
Jag funderar också på samma! Så tröttMen varför är klockan bara 20:02? Blir nog en tidig kväll ikväll
Hur… städar du då?
Sopa och våttorka?
Min frys behöver svamp. Pekar....... jag kan rensaJag funderar på om jag har blivit besatt av att plocka svamp. Hela em och en del av kvällen har gått åt till att rensa, dela, torka (eller ja, lägga på tork) och steka. En del gavs bort till mor min, några grannar och ett par stallkompisar.
Vad gör jag nu?
Börjar tänka på att plocka MER imorgon.
Jag är störd. Men jag trivs i skogen och hunden tycker om att hitta kantareller, så då måste jag ju förbarma mig över de stackarna och ta med dem hem.
Vad bra, då har jag en anledning till att plocka ännu mer!Min frys behöver svamp. Pekar....... jag kan rensa
Jag har flera frysar gott om platsVad bra, då har jag en anledning till att plocka ännu mer!
Jag har 3 st. Visserligen är alla halvfrysar, men jag måste nog skaffa en sån där stor frysbox. Speciellt eftersom en frys är full med hundmat, ben och klövar.Jag har flera frysar
Om du bygger ett frysrum så gå aldrig in i ett frysrum utan telefon jag blev instängd i jobbets frysrum och nödöppningen fungerade inteJag har 3 st. Visserligen är alla halvfrysar, men jag måste nog skaffa en sån där stor frysbox. Speciellt eftersom en frys är full med hundmat, ben och klövar.
Ena halvfrysen är snart full med bär, svamp och tomatsås. Eller jag kanske ska bygga om förrådet i garaget till ett frysrum?
|