Vad gör vi? Del CCX

Finns det någon historia att läsa om eller är det hörsägen som gäller? :)

Träffade en som jobbar här på Strömsholm. Hon berättade det och sa att vissa organisationer som har återkommande bokningar här numera vägrar att bo i detta rummet. Finns även fler personer som bott här som rapporterat om konstiga saker som hänt här och konstiga ljud i väggarna Så vi får väl se vad Som sker inatt.... Hade ju varit himla trevligt om morfar kunde komma förbi en sväng förstås 😄

Ser inte fram emot i morgon! Ska till jobbet som normalt folk, och det är ju helt okej faktiskt, ska bli kul, men väl där ska jag ha möte med chefen och Arbetsförmedlingen på 1,5 timmar. Urk. Och så ska jag till sjukgymnasten och så ska jag till tandläkaren. Som tur är är det korta besök de två sista, men ändå. Och bara salivprov hos tandläkaren, som tur är inte lagning, skulle väl ta 20 minuter som max, sa de. Får flexa ut lite tidigare från jobbet för att hinna i tid, men som tur är är sjukgymnast och tandläkare nästgårds, tar typ 2 minuter att gå mellan dem :D

Visa bifogad fil 163406
Byggt lite Lego. Varit dödstrött hela dagen, så skönt att ha något stillsamt att pyssla med en stund. Lyssnade på en låt efter jag kom hem från jobbet, och tårarna bara rann, kanske borde ha tagit ledigt idag, med facit i hand.
Vissa dagar är, eller blir tyngre än andra och då är det så skönt att ha nåt att lägga händerna på och varva ner. Min nervarvning var och varannan kväll är att lägga händerna på manualerna och spela lite orgel eller pyssla med nåt i elektronikavdelningen, så himla avstressande men huvudsaken att man hittar sin grej.:love:

Träffade en som jobbar här på Strömsholm. Hon berättade det och sa att vissa organisationer som har återkommande bokningar här numera vägrar att bo i detta rummet. Finns även fler personer som bott här som rapporterat om konstiga saker som hänt här och konstiga ljud i väggarna Så vi får väl se vad Som sker inatt.... Hade ju varit himla trevligt om morfar kunde komma förbi en sväng förstås 😄
Tänk riktigt intensivt, han hör dig säkert. :) Väggen mellan våra världar är tunn, mycket tunn.:heart

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi är i fältkontoret och kisse har tom egen säng. Låång kisse! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
59 146
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
56 266
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
58 381
Senast: Krålus
·
Samhälle Om alla skall bli ekonomiskt oberoende och leva på sina investeringar. Vem skall då utföra allt arbete som behöver göras? Vad skall man... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 405
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka