Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det nu jag får kalla dig idiot ?Hemma från jobbet
Måste sluta bära saker med den brutna armen.
Värker satan.
Nåja snart sova
Det är gott.. kommer och smakar.Man tager vad man haver! Lagar raggmunk för första gången i mitt liv! Men det ser gott ut
Allt är typ slut hemma, ska handla ikväll.
Ja, det blev rätt gott faktiskt! En kan du nog få i alla fallDet är gott.. kommer och smakar.
Ja, det blev rätt gott faktiskt! En kan du nog få i alla fall
Det var lite snålt. Men men får ordna det i helgen blev sugen.Ja, det blev rätt gott faktiskt! En kan du nog få i alla fall
Det zka ju räcka åt mig medDet var lite snålt. Men men får ordna det i helgen blev sugen.
Absolut är inte säkert vi äter i helgen. Kan bli måndag eller tisdag.Det zka ju räcka åt mig med
JappÄr det nu jag får kalla dig idiot ?
Ska tänka på det nästa gång!Nä asså blomkålssvamp är såååå jobbig att rensa så det är lika bra att du ger bort den. Till mig!
Så galet god svamp. Njut!Ska tänka på det nästa gång!
Nädå du skall veta hur mycket som finns framme. Dottern lämnar tallrik med mjölk. Det finns lök framme ibland mycket annat.Satan vilken usel matte jag är.
Nädå du skall veta hur mycket som finns framme. Dottern lämnar tallrik med mjölk. Det finns lök framme ibland mycket annat.
Känns som att du glömmer saker väldigt ofta? Känner du dig stressad?Bugger, bugger, bugger. Löken var rutten och jag behövde kasta mig iväg och köpa ny lök. Kom på när jag stod i affären att jävlar också, lämnade jag köttfärsen på bänken? Med lite riven lök it. Ett halv kilo älgfärs + riven dålig gul lök + katt = Akutbesök hos veterinär.
Sprang hem, även om jag visste att det antagligen var för sent. Flåsade innanför dörren och katten hade inte upptäckt färsen trots att den stod i diskhon. När jag redan hällt i kålpuddingen hittade jag den stora formen jag egentligen skulle lägga den i, men var försvunnen. Jaja, det blir en mycket hög pudding men förhoppningsvis smakar den någorlunda. Har fortfarande kvar 500g älgfärs i kylen som jag måste göra något med pronto. Katten ska få en liiiiten smakbit som tack för att jag inte behöver sitta på Bagis just nu och vänta om hon behöver magpumpas eller är döende. Ja jag vet rationellt att det är en relativt liten risk. Men när det gäller min katt är jag inte rationell.
Satan vilken usel matte jag är.