Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
2 h pannkaksstekande står på agendan här idagJag har med havrepannkaka med kardemummaäpplen på nästa veckas matsedel längtar redan
2 h pannkaksstekande står på agendan här idag
Går igenom en livskris där jag vill flytta ut på landet och bli självförsörjande. Men det är lugnt, det händer ett par gånger per år men brukar gå över när jag besöker landstället i november.
Innan det går över... kan du komma och bära in det sista av min ved?
Jag kan tom roa barnen medan du gör det @Voeux
Du o jag!Försov mig så djupt och länge att jag skäms som en hund. Kunde inte sova och hade en överjäklig huvudvärk i natt. Tog ett dunderpiller jag inte gjort på länge. Har ett svagt minne av att klockan ringer. Nästa skede att jag messade min chef att jag blir lite sen. Nästa minne att klockan är tio. Snälla chefen när jag kom undrade om jag verkligen skulle kommit, jodå, jag mår bra sa jag. Hon tittade lite på mig, urrk vad nu? Och sa sedan att jag nog måste gnugga bort lite mascara. Kollade i spegeln och jag såg ut som en tvättbjörn som gjort en @Hippocampus och gått rakt in i en dörr. Så går det när man försöker dölja det värsta med lite krigsfärg.
Nu blev jag sugen på pankisar. Kan nog bli det i helgen. Men mina ligger i frysen sedan jag ägnade typ 2 h i somras åt sysslan.2 h pannkaksstekande står på agendan här idag