Vad gör vi? Del CLXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
20230907_090713.jpg


En sån dag idag 🤷‍♀️
 
Kom hem från jobbet på annan ort igår kväll, var ganska speedad pga massor av händelser.

Sambon hade köpt plockmat, skagenröra, varmrökt lax och massor av grejer som han vet att jag tycker om. Så jag åt plockmat till middag med ett glas vin, sen gick vi ut i skogen och plockade lite kantareller. Han vet verkligen precis vad jag behöver 😍
 
Försov mig så djupt och länge att jag skäms som en hund. Kunde inte sova och hade en överjäklig huvudvärk i natt. Tog ett dunderpiller jag inte gjort på länge. Har ett svagt minne av att klockan ringer. Nästa skede att jag messade min chef att jag blir lite sen. Nästa minne att klockan är tio. Snälla chefen när jag kom undrade om jag verkligen skulle kommit, jodå, jag mår bra sa jag. Hon tittade lite på mig, urrk vad nu? Och sa sedan att jag nog måste gnugga bort lite mascara. Kollade i spegeln och jag såg ut som en tvättbjörn som gjort en @Hippocampus och gått rakt in i en dörr. Så går det när man försöker dölja det värsta med lite krigsfärg.
 
Försov mig så djupt och länge att jag skäms som en hund. Kunde inte sova och hade en överjäklig huvudvärk i natt. Tog ett dunderpiller jag inte gjort på länge. Har ett svagt minne av att klockan ringer. Nästa skede att jag messade min chef att jag blir lite sen. Nästa minne att klockan är tio. Snälla chefen när jag kom undrade om jag verkligen skulle kommit, jodå, jag mår bra sa jag. Hon tittade lite på mig, urrk vad nu? Och sa sedan att jag nog måste gnugga bort lite mascara. Kollade i spegeln och jag såg ut som en tvättbjörn som gjort en @Hippocampus och gått rakt in i en dörr. Så går det när man försöker dölja det värsta med lite krigsfärg.
Du o jag!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 695
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 882
Senast: grodan21
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 649
Senast: Inte_Ung
·
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 418
Senast: Tuggben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp