Varför steker man pannkakor i två timmar och lägger i frysen?Nu blev jag sugen på pankisar. Kan nog bli det i helgen. Men mina ligger i frysen sedan jag ägnade typ 2 h i somras åt sysslan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför steker man pannkakor i två timmar och lägger i frysen?Nu blev jag sugen på pankisar. Kan nog bli det i helgen. Men mina ligger i frysen sedan jag ägnade typ 2 h i somras åt sysslan.
För att det blir en väldigt mazza pannkakor jag gör lika,kan inte äta alla enzam + att det är mördande tråkigt att ztå där o zteka domVarför steker man pannkakor i två timmar och lägger i frysen?
Heja dig i dag @Monimaker
Det kommer bli bra, glöm inte att andasÅker till hälsocentralen om en timme.
Man kan ju göra en mindre mängd och äta dem nystekta och frasiga.För att det blir en väldigt mazza pannkakor jag gör lika,kan inte äta alla enzam + att det är mördande tråkigt att ztå där o zteka dom
Det kommer bli bra, glöm inte att andas
För då är det gjort. Bara att ta upp till dottern tex när hon är hungrig eller mär man kommer på att man blir akut sugen eller behöver akut matlåda... har alltid haft pannkakor i frysen. Sedan jag var liten och farmor stekte åt oss kusiner.Varför steker man pannkakor i två timmar och lägger i frysen?
Det enda som faktiskt fungerar (förutom folie) är när jag en tid fick alimazine utskrivet för sömnstörningar. De var droppar och det äckligaste jag behövt stoppa i mig. Tom katten tyckte det var vidrigt. Men lite svårt att övertyga först vården och sedan apoteket att jo, jag behöver en liter alimazine för min katt.
Direkt på tungan var verkligen hardcore!När jag låg inlagd på psykiatrisk avdelning och hade Alimemazin så fick jag det i medicinkopp utspätt med vatten för att lindra smaken. Eftersom jag brukade droppa direkt från pipetten på tungan hemma så tyckte jag att en större mängd innebar onödigt lidande och bad om att bara få dropparna. "Du är hardcore!" Tyckte sköterskan.
Direkt på tungan var verkligen hardcore!
Jag brukar späda ut med mycket vatten.
Hardcore det med!Jag tar det på en sked och sedan dricker jag massor av vatten så fort jag svalt.
Hardcore det med!
Tror det är meningen. Jag brukar ta ett halvt glas vatten och droppa i mina 2 ml och dricka det. Sedan dricker jag ett halvt glas vatten till.Iofs så är det väl 5-6 droppar som jag försöker stoppa in längst i munnen och svälja. Och sedan direkt min stora PET flaska med kallt vatten. Har aldrig tänkt på att jag skulle kunna späda ut det med vatten, eller att det är meningen?
Direkt på tungan var verkligen hardcore!
Jag brukar späda ut med mycket vatten.