Vad gör vi? Del CLXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi har haft en katt som strukit omkring här en del. För några dagar sen kom ett gulligt par med bil och frågade om vi sett honom IOM att han varit borta ca 10 dagar nu och haft ett sår som de ville ha koll på. Men han har inte varit här på ett tag. Nu i kväll kom han och vi kunde få hit ägarna som hämtade sin lille kille. ❤️
 
Sol hela kvällen vid vandrarhemmet vi bor på
Gick en promenad ner till havet
 

Bifogade filer

  • 20230820_204400.jpg
    20230820_204400.jpg
    317,8 KB · Visningar: 30
Jag kan jobba hela arbetsdagar med touchpad. Funkar finfint. Men föredrar ändå extern mus om plats finnes och sådan finnes. Så älskar förekomsten av touchpad, eftersom den hänger ihop med laptopen. Vore skit om det inte fanns,
Jag gissar att det är en sak man kanske lär sig hantera, som med så mycket annat. Själv sitter jag ännu fast vid att stationär dator är bäst osv så jag har inte riktigt kommit in i känslan för lap topar :)
 
Om jag kollar prognosen skulle idag vara sista sommardagen. 🥺 jag har försökt maxa den med att jobba i trädgården i shorts och bikini, sola, grilla, läsa en bok i loungemöblerna, ta ett glas rosevin och vägra gå in innan mörkret började smyga sig på.

Jag känner mig rånad på sommaren 2023. Det är alldeles för långt till nästa gång 💔
 
Promenixade och klättrade vid hand med pållan ett par rundor uppför den branta backen I skogen I den varma fuktiga luften, svettigt 😅.
Avslutar helgen med soffhäng till lite kvällis och ett avsnitt till av Det sitter I väggarna från tidigare 😊. Verkligen en väldigt intressant serie! Hitintills har det varit väldigt spännande men alltså det från Vilkesbacka med vacker unik väggmålning från 1770 (!) var hemskt med ett barnamord 1929 😱. Inte ens 100 år sedan "oäkta" barn var så skamfyllt att hembiträdet födde och dödade sitt barn då fadern till barnet hade avlidit, så hemskt!! 😢. Nehej nu är det hög tid att krypa ner nyduschade I vår renbäddade säng 😍🥱.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 690
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 879
Senast: grodan21
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 649
Senast: Inte_Ung
·
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 418
Senast: Tuggben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Tillskott för hund med skaldjurs allergi?
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp