Vad gör vi? Del CLXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i gäststugan på landet och har just avslutat ett produktivt jobbmöte. Ska snart försöka sparka igång nästa arbetsuppgift men var "tvungen" att pausa lite här först... Utanför fönstret väsnas både Östersjön och min brorson, de är ungefär lika högljudda denna blåsiga dag :D Mina föräldrars grönsaksodling ligger precis utanför fönstret där jag sitter och jag lyssnar roat på hur pappa/farfar med stigande desperation i rösten försöker förklara för tvååringen att de är där för att plocka ruccola, inte potatis. "Nej X, inte potatis. Potatisen tar vi sen, ikväll. Nu ska vi plocka ruccola! Kom, titta så mycket ruccola här är! Vad sa du? Bär? Eh ja, vi kan plocka lite bär också! Nej, låt bli potatisen X! Den tar vi sen! Ruccola! Bär!" :laugh:
 
Jag har fortfarande inte kommit igång med städningen, istället har jag scannat om vardagsrummet i IKEA kreativ... och värmt upp kaffet en gång. Men snart så... Har iaf plockat fram en eterisk olja att blanda ihop med rengöringspasta, det är ju en start på städningen iaf :D
 
Jag har fortfarande inte kommit igång med städningen, istället har jag scannat om vardagsrummet i IKEA kreativ... och värmt upp kaffet en gång. Men snart så... Har iaf plockat fram en eterisk olja att blanda ihop med rengöringspasta, det är ju en start på städningen iaf :D
Jag har i alla fall startat en tvättmaskin och min ambition är att diska och stryka tvätt. Men… :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 703
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
563
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 887
Senast: grodan21
·
Hemmet Hittade idag flera tvestjärtar i min bil :yuck: Troligen kommer de från att jag missat att en filt i hundburen var fuktig och där fick...
Svar
3
· Visningar
291
Senast: fryckan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp