Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"Time you enjoyed wasting was not a waste of time", sa någon till mig när jag var typ 15. Jag har burit med mig det sedan dessFick en släng av ”Jag har slösat bort min semester ” men har nu ätit frukost och ska lugna ner mig
Jag har gått med ryggont hela semestern, så tänkte prova om massage hjälper!Jag bokade precis in en helkroppsmassage på höstlovet. Något att se fram emot !
Tack @grodan21 för inspiration/påminnelse !
Det är bra jäkligt, en sommar borde ju va 20 och lite sol som minstHär är det "hela" 14 grader. Och blåsigt. Alltid blåsigt...
Perfekt hade varit 20-25 grader och sol på dagarna och regn på nätterna !Det är bra jäkligt, en sommar borde ju va 20 och lite sol som minst
Jag har i alla fall startat en tvättmaskin och min ambition är att diska och stryka tvätt. Men…Jag har fortfarande inte kommit igång med städningen, istället har jag scannat om vardagsrummet i IKEA kreativ... och värmt upp kaffet en gång. Men snart så... Har iaf plockat fram en eterisk olja att blanda ihop med rengöringspasta, det är ju en start på städningen iaf
Absolut Hade det bara vart tillräckligt varmt för att va på odlingslotten i shorts hade räckt.Perfekt hade varit 20-25 grader och sol på dagarna och regn på nätterna !
Bra jobbat men jo, är så jäkla tråkigt...Jag har i alla fall startat en tvättmaskin och min ambition är att diska och stryka tvätt. Men…
Här är inte ens varmt nog för shorts INOMHUS idag....Absolut Hade det bara vart tillräckligt varmt för att va på odlingslotten i shorts hade räckt.
Här börjar det åska nu också
För jäkligtHär är inte ens varmt nog för shorts INOMHUS idag....
Jaaaaa, och man ska inte behöva ha strumpor på sig på sommaren... Jag sitter just nu med strumpor, mjukisbyxor och flanellskjorta och är helt lagom varm. Inomhus alltså.För jäkligt