Samma här.Jag gillar att vara påklädd, så för mig är temperaturen lagom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här.Jag gillar att vara påklädd, så för mig är temperaturen lagom.
Jag har två squashar på g hos oss tur det för det har tagit slut i frysen...Årets första squashar plockade.
Nu sitter jag och väntar på att min squash-köttfärsgratäng ska bli klar.
Har alltid strumpor på mig oavsett väder.Jaaaaa, och man ska inte behöva ha strumpor på sig på sommaren...
Stryker du handdukar?Strukit handdukar. Kanske ska ta och äta lite nu
Ja Det blir finare i skåpet dåStryker du handdukar?
Har en stor hylla du kan få stryka om du gillar det.Strukit handdukar. Kanske ska ta och äta lite nu
Nog för det är ganska trevligt, stryka och lyssna på ljudbok- men jag tror det räcker med mitt egetHar en stor hylla du kan få stryka om du gillar det.
Lite märkligt, men visst.Ja Det blir finare i skåpet då
Stryker inga kläder
Ja, varför vara som alla andraLite märkligt, men visst.
Haha, jag är för lat för att styka annat än skjortor.Ja, varför vara som alla andra
Samma här och det räcker utmärkt.Haha, jag är för lat för att styka annat än skjortor.
Strukit handdukar. Kanske ska ta och äta lite nu
Får mig att tänka på en vän som stryker ALLT - strumpor, trosor, hoodies, städtrasor - ALLTLite märkligt, men visst.
Hur har man tid?Får mig att tänka på en vän som stryker ALLT - strumpor, trosor, hoodies, städtrasor - ALLT
Stryker 2 ggr/dag. Om jag bara kunde stryka mina skjortor någon gång
Jag stryker ingenting alls...Haha, jag är för lat för att styka annat än skjortor.
Hen är typen som går upp kl. 04:00 för att hinna med all tvätt/strykning/städ utöver jobbHur har man tid?
Har du inga skjortor eller blusar som blir skrynkliga då?Jag stryker ingenting alls...