Vad gör vi? Del CLXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Väntar på bussen spöregn och 14 grader cirka fryser

IMG_20230727_071826696.jpg
 
Halvligger i soffan med en snarkande hund på fötterna och en mysigt sovande hund under ena armen. Allt är lugnt och skönt. Funderar på att ordna en kopp te. Känner mig lite trött efter en knasig natt där jag sov lite för lite och drömde knasigt. I drömmen umgicks jag med en nära vän som jag nu inte hört ett pip ifrån på flera år av olika anledningar. Även om jag vet att det säkert är bäst så, så känns det tråkigt när jag tänker tillbaka på allt fint som var då...
 
😂 Alltså jag och min man, när vi kommer på vad vi vill ha går det fort. Vi sprang in på Miomöbler 20 min innan stängning, hittade en trädgårdsmöbel vi tyckte om, stort bord och 6 stolar. Diskuterade i bilen, kom hem och beställde det. Det kommer bli så snyggt och trämöblerna får flytta ner på gräsmattan och jag får en sittgrupp även där. :)

Vi såg även några köksbord vi gillade men det får vänta lite. :)
 
Blir helt slut av att drömma. Inga mardrömmar direkt men det är jobbigt.
Lönen har hoppat in på kontot, en slant in på sparkontot och även till mitt syskonbarn. Räkningarna är dragna. En go känsla.
 
Jag har vart vaken sen 8 och är fortfarande inte riktigt vaken.. men äter frukost nu iaf och sen ska jag roa mig med att städa. Ska bli skönt få det gjort. Det känns kallt ute trots termometern påstår det är 20 grader så har ingen lust gå ut längre än 5 min 🥶
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 703
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
563
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 887
Senast: grodan21
·
Hemmet Hittade idag flera tvestjärtar i min bil :yuck: Troligen kommer de från att jag missat att en filt i hundburen var fuktig och där fick...
Svar
3
· Visningar
291
Senast: fryckan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp