Vad gör vi? Del CLXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
På vägen hem så fick jag en relativt hård knuff i ryggen och en äldre dam väste, försvinn jag vill inte se dig! Antingen så stod jag i vägen eftersom jag lyssnade på musik, eller så var hon ärkerasse. Sedan stod hon och stirrade på mig (satte sig inte trots att det fanns flera lediga platser). Funderade på att gå fram och be om ursäkt om jag stod i vägen. Skulle varit intressant.

Iaf så sa jag artigt från där jag satt, stod jag i vägen? Hon svarade inte, kanske hon inte hörde mig. Så jag läste och såg upp ibland och log vänligt.
 
På vägen hem så fick jag en relativt hård knuff i ryggen och en äldre dam väste, försvinn jag vill inte se dig! Antingen så stod jag i vägen eftersom jag lyssnade på musik, eller så var hon ärkerasse. Sedan stod hon och stirrade på mig (satte sig inte trots att det fanns flera lediga platser). Funderade på att gå fram och be om ursäkt om jag stod i vägen. Skulle varit intressant.

Iaf så sa jag artigt från där jag satt, stod jag i vägen? Hon svarade inte, kanske hon inte hörde mig. Så jag läste och såg upp ibland och log vänligt.
Alternativ 3, som inte känns helt omöjligt, är att hon kanske var dement/hade någon annan liknande sjukdom? Det råkade kanske bara vara du som fick ta emot otrevligheten.... :(
 
IMG_5600.png

Har ångestkval! 😫 Vill verkligen läsa den här kursen (som det stod skulle vara på distans) men nu upptäcker jag att det är 9 obligatoriska seminarier 10-16 på vardagar och jag jobbar 8-16 mån-fre 😕
 
Visa bifogad fil 124505
Har ångestkval! 😫 Vill verkligen läsa den här kursen (som det stod skulle vara på distans) men nu upptäcker jag att det är 9 obligatoriska seminarier 10-16 på vardagar och jag jobbar 8-16 mån-fre 😕
Grattis till att ha kommit in på en kurs på bästa skolan! HDK-Valand! ❤️
Och en mycket bra lärare i skrivande.

Hoppas du kan läsa det med jobbet!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 695
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
561
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 882
Senast: grodan21
·
Hemmet Hittade idag flera tvestjärtar i min bil :yuck: Troligen kommer de från att jag missat att en filt i hundburen var fuktig och där fick...
Svar
3
· Visningar
291
Senast: fryckan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp