Det mesta brukar hänga ut sig om man drar till dem efter tvätt tycker jag. Förutom handdukar dåHar du inga skjortor eller blusar som blir skrynkliga då?
Jag har iof inte så många skjortor…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det mesta brukar hänga ut sig om man drar till dem efter tvätt tycker jag. Förutom handdukar dåHar du inga skjortor eller blusar som blir skrynkliga då?
Jodå men jag stryker inte dem iaf... som @cambodia skriver så sträcker jag ut dem när jag hänger på tork. Använder inte ofta skjortor eller blusar mest T-shirt och tröjor.Har du inga skjortor eller blusar som blir skrynkliga då?
Jag använder inga såna kläder ffa för att slippa strykaHar du inga skjortor eller blusar som blir skrynkliga då?
Bara om den är gammal och har dålig vidhäftning vid underlaget, alt har utsatts för regn och rusk konstant.Plastfärg och linoljefärg beter sig rätt så olika. Plastfärgen man man ju som dra bort i remsor
Jag brukar också vara påklädd... Men det behöver ju inte röra sig om flera lager i slutet av juli, tänker jag.Jag gillar att vara påklädd, så för mig är temperaturen lagom.
Jag stryker bara gardiner, dukar, och liknande när jag lägger fram/hänger upp något nytt.Får mig att tänka på en vän som stryker ALLT - strumpor, trosor, hoodies, städtrasor - ALLT
Stryker 2 ggr/dag. Om jag bara kunde stryka mina skjortor någon gång
Alternativ 3, som inte känns helt omöjligt, är att hon kanske var dement/hade någon annan liknande sjukdom? Det råkade kanske bara vara du som fick ta emot otrevligheten....På vägen hem så fick jag en relativt hård knuff i ryggen och en äldre dam väste, försvinn jag vill inte se dig! Antingen så stod jag i vägen eftersom jag lyssnade på musik, eller så var hon ärkerasse. Sedan stod hon och stirrade på mig (satte sig inte trots att det fanns flera lediga platser). Funderade på att gå fram och be om ursäkt om jag stod i vägen. Skulle varit intressant.
Iaf så sa jag artigt från där jag satt, stod jag i vägen? Hon svarade inte, kanske hon inte hörde mig. Så jag läste och såg upp ibland och log vänligt.
Samma här. Jag undviker att köpa sådant. Bland annat därför jag älskar klänningarna från Hängmatta. Man kan sitta på dem en hel dag och ändå blir de inte skrynkliga !Jag använder inga såna kläder ffa för att slippa stryka
Alternativ 3, som inte känns helt omöjligt, är att hon kanske var dement/hade någon annan liknande sjukdom? Det råkade kanske bara vara du som fick ta emot otrevligheten....
Grattis till att ha kommit in på en kurs på bästa skolan! HDK-Valand!Visa bifogad fil 124505
Har ångestkval! Vill verkligen läsa den här kursen (som det stod skulle vara på distans) men nu upptäcker jag att det är 9 obligatoriska seminarier 10-16 på vardagar och jag jobbar 8-16 mån-fre
Jag hade en pojkvän i ungdomen som ville ha strukna jeans och kalsonger.Lite märkligt, men visst.
Samma här men gardiner stryker jagJag använder inga såna kläder ffa för att slippa stryka
Samma för mig. Försöker oftast få mamma att stryka gardinerna. Det är ändå hon som får lägga upp dom åt migSamma här men gardiner stryker jag