Vad gör vi? Del CLXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma efter ha handlat kvisttomater och persikor. Hade för en gångs skull tur med vädret. Det började droppa lite när jag gick hemifrån. Orkade inte gå hem igen. Dripp droppade medan jag väntade på buss #1, det var också fantastiskt hur bussarna klaffade idag! Handlade och väntade sedan på buss #2 i busscentralen inomhus. Bussen kom efter fyra minuter - det är tre bussar i timmen på söndagar. Det började regna kraftigare när jag skulle på buss #2 igen. Som kom efter tre minuter. Började regna kraftigt när jag hoppade av men har bara femtio meter eller så hem, just som jag öppnade porten så började det verkligen ösa ner.

Så nu sitter jag varm och torr vid datorn. Katten sover i soffan, äter persikor och myser. Tvättid klockan tre, bleh.
 
Tittar på En plats i solen. Tänkte lägga mig ner och läsa en bok men Lillkatten myser bredvid så får inte flytta mig :love:
 
Tvättar igen... Gick åt mycket lakan mm efter jag hade besök från familjen och då mitt tvättställ inte räckte till får jag dela upp det på flera dagar.😅

Idag ska jag även fortsätta plocka lite härhemma efter familjebesöket. Blev bestämt igår att några kompisar ska komma över på tisdag så vi kan fortsätta vår speldag vi hade igår. Så bäst o se över så vi får plats vid bord mm.😂
 
Ser Victoriakonserten från i förrgår. Är det nåt nytt att den är i Borgholms slottsruin? Förut har den ju varit på idrottsplatsen. :confused:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 684
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
561
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 876
Senast: grodan21
·
Hemmet Hittade idag flera tvestjärtar i min bil :yuck: Troligen kommer de från att jag missat att en filt i hundburen var fuktig och där fick...
Svar
3
· Visningar
291
Senast: fryckan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Dressyrsnack 17
  • Foderstat till islandshäst, åring

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp