Vad gör vi? Del CLXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hoppas den har fel för har råkat boka en utelek med barnet och har inga regnkläder hemma :bag:
Håller tummen det blir uppehåll för er! Här vräker regnet ner.

Haha I wish, med en 5,5åring som sällskap i skogen blir det inga mängder plockade innan sagda person ledsnar och vill gå vidare. 😂
Det kan jag tänka mig :rofl:

Nu ni, nu ska ni få höra!

Jag vill åka till Ikea.
Fullt förståeligt, IKEA är ju himmelriket :D jag rekommenderar deras jordgubbscheesecake :d
 
Jag ser på Nyhetsmorgon och dricker kaffe. Kompis började jobba 7 så jag klev upp vid 6 då hennes klocka ringde, för o få tillbaka lite rutiner. Kände mig jättepigg när jag klev upp men nu överväger jag en tupplur innan tvätt-tiden kl 10 😅
 
Visst är det :D o ibland ser man färger man inte tänkt på tillsammans som är jättesnyggt, massa smarta lösningar och allt möjligt!

Bara man undviker värsta dagarna och låter det ta sin tid med kaffepaus och sånt så :)
Ibland verkar det som om man inte får gilla IKEA :D
Jag gillar det.

Jag gillar att strosa runt och bara insupa inspiration, kolla på saker och se om det finns nåt kul att köpa. Samt att det normalt sett är ett bra ställe för snabb lunch när man är på resa. Man vet vad man får och det är ytterst sällan uselt.
 
Ibland verkar det som om man inte får gilla IKEA :D
Jag gillar det.

Jag gillar att strosa runt och bara insupa inspiration, kolla på saker och se om det finns nåt kul att köpa. Samt att det normalt sett är ett bra ställe för snabb lunch när man är på resa. Man vet vad man får och det är ytterst sällan uselt.
Det är klart man får gilla IKEA...och Gekås också... :) För min del har jag dock tröttnat en del. Loppisar är roligare... :D Och på "mitt" IKEA är maten verkligen inte bra längre tyvärr. Och just nu undviker jag både IKEA och Gekås pga alla turister.
 
Just nu under semestern är det INGEN bra idé. Turister, turister, turister...
Det beror nog mycket på vilket av varuhusen det gäller. Här i Sundsvall är det visserligen turister men det är inte så pass att det är för mycket.

Ibland verkar det som om man inte får gilla IKEA :D
Jag gillar det.

Jag gillar att strosa runt och bara insupa inspiration, kolla på saker och se om det finns nåt kul att köpa. Samt att det normalt sett är ett bra ställe för snabb lunch när man är på resa. Man vet vad man får och det är ytterst sällan uselt.
Håller med, jag har fått höra jag är galen emellanåt :rofl: lägger till att det är bra pris på mat o fika också, jag älskar att kunna ta en extra kaka utan att bli ruinerad :D
 
Här är det ruggigt och kallt! Så ni som inte gillar värmen åk mot Uppland! Svinkallt just nu 🥶
Dricker lite kaffe efter att tagit ut några hästar och mockat. Funderar lite över resten av dagen. Ska tydligen blir regn också
Jag som nyss varit ute med hundarna tycker det är jätteskönt ute. :)
Hoppas det kommer regn idag, varit både varmt och kraftig blåst i flera dagar så det är kruttorrt i backen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 678
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
561
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 873
Senast: grodan21
·
Hemmet Hittade idag flera tvestjärtar i min bil :yuck: Troligen kommer de från att jag missat att en filt i hundburen var fuktig och där fick...
Svar
3
· Visningar
291
Senast: fryckan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp