Här är skogen också full av blåbär redan.Nu?! Det är juli Jag trodde inte de var färdiga någonstans i landet förrän september, el möjligen mitten av augusti som tidigast
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här är skogen också full av blåbär redan.Nu?! Det är juli Jag trodde inte de var färdiga någonstans i landet förrän september, el möjligen mitten av augusti som tidigast
Nu?! Det är juli Jag trodde inte de var färdiga någonstans i landet förrän september, el möjligen mitten av augusti som tidigast
Hittar få och väldigt små blåbär.Här är skogen också full av blåbär redan. Visa bifogad fil 123569
Aldrig hört talas om trots fler år. Googlade och lät som en väldigt speciell upplevelse!Har varit på Tomteland hela dagen. Första gången jag var där och även nu vid 37 års ålder tyckte jag att det var fantastiskt. Så otroligt välgjort och välplanerat in i minsta detalj och allt skådespel var så grymt bra och synkat. Allt var helt enkelt riktigt imponerande.
Ligger utanför Mora. Kort sagt en park med en massa sagofigurer och föreställningar. Alla var riktigt duktiga skådespelare och gick verkligen in i sina roller. Dottern älskade det verkligen och var helt lyrisk över att träffa älvor, drakar, troll och annat. Det är värt ett besök, dyrt men värt pengarna. Både sambon och jag var helt hänförda över bergatrollen som var riktigt riktigt bra gjorda. Redan innan de kom fram såg man att det rörde sig högt upp i träden, så man verkligen fick in känslan av att det kommer stora troll. När de sedan kom fram så var de mycket större än alla andra.Aldrig hört talas om trots fler år. Googlade och lät som en väldigt speciell upplevelse!
Fick en fantastisk bild i huvudet av tant ätandes blåbär utan att plocka dem, direkt ris till mun utan att passera gå/hand. Eventuellt inspirerad av sin hund?Hittar få och väldigt små blåbär.
Ingen idé att plocka. Jag äter bara, av de få jag hittar.
Så stora Lyxigt, jag börjar tänka på blåbärspaj, sylt och allt möjligtHär är skogen också full av blåbär redan. Visa bifogad fil 123569
Smultron går här också kul det är på gång iafI Skaraborg har vi kunnat plockat både blåbär och smultron några veckor redan, inga mängder än men tillräckligt för att aktivera barn
Jag hoppas den har fel för har råkat boka en utelek med barnet och har inga regnkläder hemmaSitter på balkongen och väntar på kompis, hon ska sova över eftersom hon slutar sent o börjar tidigt imorgon. Jag bor nära hennes jobb så smidigt och kul med lite sällskap Funderar på hur vädret blir imorgon, enligt prognosen ska det regna men prognoserna har stämt kopiöst dåligt de senaste veckorna så inget att lita på