Vad gör vi? Del CLXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Honkatten kom upp i sängen vid halv åtta och trampade omkring på mig; tyckte det var hög tid för mat och gå ut så efter det la jag mig och sov till 11 när mamma ringde och väckte mig 😅.
Medan mammas särbo var så jättesnäll och polerade lyktorna på bilen som "solfan" sabbat och nu ser man minsann strålkastarna igen 😀 hämtade mamma och jag min hoppsadel som fått en toppomstoppning och så hälsade vi på morfar en stund; kändes fint att han sken upp när han såg oss och kände igen mig än ❤.
Sen blev det någon timme tillsammans med mamma i bubbelpoolen hos mammas särbo, skönt 😍 innan jag på hemvägen åkte och tittade till hästarna som vilar och har det gott i hagen 🥰.
 
Har ÄNTLIGEN plockat fram det halvfärdiga manuset igen. Måste läsa igenom vad jag har så här långt och sätta mig in i handlingen och karaktärerna igen. Så kan jag förhoppningsvis komma igång med att skriva igen, efter en liten svacka.... :D
Åh jag borde också få den tummen ur... 🙈
Vad är det du skriver på?
 
Maken har varit ute och malat var veranda storre delen av dagen. I dag ar hogsta temperatur 35*C och vi kande oss lite "fried" ... Jag har i och for sig varit innomhus storre delen av dagen och slagits med ett syproject, en liten "herr skjorta" till en 4-aring. Det ar for smatt :arghh:
 
Maken har varit ute och malat var veranda storre delen av dagen. I dag ar hogsta temperatur 35*C och vi kande oss lite "fried" ... Jag har i och for sig varit inomhus mest i dag och slagits med ett syproject, en liten "herr skjorta" till en 4-aring. Det ar alldeles for smatt :arghh:
 
God morgon världen, dags för tvätt. I eftermiddag ska jag in för en datortomografi av buken - woop.. Vi ska också lämna vår största, äldsta ampellilja till ett katthem som ligger i samma stad som sjukhuset som jag kallats till - den får inte plats hemma längre och de ville gärna ha till katterna :) . Det regnar ute idag.
 
Sitter i soffan och äter frukost. Båda hundarna kastade sig upp vid min sittplats så fort de ätit klart, ivriga att hinna dit innan jag satte mig så att vi skulle kunna mysa så mycket som möjligt. De tyckte nog att de lämnade lagom mycket utrymme åt mig också, för det var en liten lucka mellan dem... med betoning på liten! Jag får nu luta mig mot äldsta tiken för att få plats, vilket bara gör henne ännu gladare :p

Så. Frukost nu. Sedan promenad till jobbet. Efter jobbet ska vi hem till partnerns mamma för att äta middag. Det blir nog en bra dag det här.
Bonusbild på unghunden som just nu ligger preciiiis bredvid mig:
356577713_1392428971303160_2109502105954785388_n.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 673
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
561
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 870
Senast: grodan21
·
Hemmet Hittade idag flera tvestjärtar i min bil :yuck: Troligen kommer de från att jag missat att en filt i hundburen var fuktig och där fick...
Svar
3
· Visningar
291
Senast: fryckan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Regler sportkörning
  • Köp av häst
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp