Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är lite osäker på om du menar fyra timmar eller 4HVarit och matat djuren på 4h. Dags i kväll och imorgon också. Nu på väg till motala skall strax vinka åt @Fjordfrälst .
öppnar dörren medan man duschar och man kan använda draperiet som skydd medan de frågar en vad än de ville.
Jag är lite osäker på om du menar fyra timmar eller 4H
Kanske`är det bara den här gamlingen som skriver timmar som h?Jag laste det som 4H ... precis som det star och hade inte en tanke pa att det kunde betyda nagot annat.
Jag skriver också timmar som h och skulle använda versal om jag menade 4H-gården/klubben... men i sammanhanget blev det ändå tydligt tycker jag.Kanske`är det bara den här gamlingen som skriver timmar som h?
10 h 30 min - typ
För mig är duschdraperiet mestadels till för att inte vattnet ska sprida sig över hela badrummet. Maken har sett mig naken förut...Jag har länge tänkt att en del av duschdraperiet är att dölja en när man duschar. Jag känner mig så blottad om det inte finns något eller är helt genomskinligt glas tänker att det är nog inte så ovanligt att känna så.
Skönt också om någon öppnar dörren medan man duschar och man kan använda draperiet som skydd medan de frågar en vad än de ville.
Jag tänker också att de flesta badrum har ett yttre skalskydd, så att man inte blir helt beroende av icke-genomskinligt draperi för sin duschstund. Och om någon duschar är det ganska taskigt att använda toaletten som är 0,3 m ifrån. Då får man vänta.För mig är duschdraperiet mestadels till för att inte vattnet ska sprida sig över hela badrummet. Maken har sett mig naken förut...
ÅhJag har ätit glass med varma hjortron plockade idag Visa bifogad fil 123503