Vad gör vi? Del CLXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick ju lite hybris förra året när SVT bytte kommentator från Falsterbo till VM-sändningarna, lagom till att jag mailat dem och klagat (och vet att flera här gjorde det med :D ) så nu har jag mailat igen och hoppas på bättring :angel:
Inte lika positivt svar från SVT denna gången..

Generellt sett är hon en väldigt omtyckt kommentator och vi r glada över att ha henne med oss. Men jag förstår såklart att det är olika vad man reagerar på, och sakfel är såklart inget vi vill ska vara vanligt förekommande hos expertkommentatorer.

Det är bra att du skriver och berättar vad du reagerar på, vi följer och återkopplar hela tiden publikens åsikter till redaktionerna. Och skulle vi se att många tittare påpekar just detta får vi så klart se om det är något vi kan jobba med.

Så passa på att höra av er ni som också stör er ;)
 
Har precis klippt gräset och såg då att på husgrunden hängde en liten fladdermus tio cm från marken. Inget bra ställe om katterna får syn på den.

IMG_20230715_122822.jpg



Visst har den gulliga fötter!
 
Inte lika positivt svar från SVT denna gången..



Så passa på att höra av er ni som också stör er ;)
Jag har stört mig så länge att jag i stort sett slutat titta på ridsport
Mailade en gång men fick bara till svar att hon var visst omtyckt och uppskattad och duktig
 
Fönstershoppar hårklämmor. Vill ha en riktigt fin, gärna med blommor. Hittar massvis och kan inte bestämma mig. Vill ha nånting med grönt och blått tror jag, eller gult kanske. Eller varför inte strass? Aaah varför ska det vara så svårt att bestämma sig!
 
Känner mig trött och hängig. Migrän i går eftermiddags, eller om det redan var på gång på morgonen för jag var slö och dåsig när jag vaknade, yr och illamående, världen snurrade liksom och jag orkade inte riktigt med i hjärnan kände jag. Men ingen värk i skallen så jag jobbade ju. I dag värker huvud, axlar, nacke och vänster arm ända ner till fingrarna. Tiden för botox har gått över så jag undrar om inte det spökar-ihop med att jag har börjat jobba igen.

Men, KUL är det att vara igång ändå så fan ta min kropp alltså, jag trivs jättebra! I går fick jag en ny dator för att försöka lösa mitt problem med Zoomtext och medan IT var där (en snygg ung man, insåg jag...) så loggade jag in... eller ja, nu kom jag inte så långt innan problemet visade sig så han såg det själv förstås. Så, på det igen på måndag för IT och alla inblandade. Och jag antar att ny skärm och tangentbord kommer nästa vecka. Jag har även bestämt mig att ändå dra igång med "iktigt" arbete nästa vecka, jag måste komma igång nu, jag har läst information om hur journalsystemet fungerar så jag gissar att jag nog kan det hyfsat utan att ens ha arbetat i det...
Jag klagar dock inte, jag har fått en bra introduktion och upplärning, det har jag inte fått på alla ställena jag jobbat.

I dag blir det vila och The Walking Dead, har kommit till säsong 9 nu, har sett om från början igen ju, för säkert 8e gången gissar jag.
 
Varför inte :confused: ? Jag vill ha det så för att få in ljuset i badrummet och för att det liksom "krymper" badrummet med stora tygstycken :) . För några år sedan var det inget problem, för då sålde IKEA sådana. Men inte nu längre.
Jag har länge tänkt att en del av duschdraperiet är att dölja en när man duschar. Jag känner mig så blottad om det inte finns något eller är helt genomskinligt glas :o tänker att det är nog inte så ovanligt att känna så.
Skönt också om någon öppnar dörren medan man duschar och man kan använda draperiet som skydd medan de frågar en vad än de ville.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 669
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
560
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 864
Senast: grodan21
·
Hemmet Hittade idag flera tvestjärtar i min bil :yuck: Troligen kommer de från att jag missat att en filt i hundburen var fuktig och där fick...
Svar
3
· Visningar
291
Senast: fryckan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp