Känner mig trött och hängig. Migrän i går eftermiddags, eller om det redan var på gång på morgonen för jag var slö och dåsig när jag vaknade, yr och illamående, världen snurrade liksom och jag orkade inte riktigt med i hjärnan kände jag. Men ingen värk i skallen så jag jobbade ju. I dag värker huvud, axlar, nacke och vänster arm ända ner till fingrarna. Tiden för botox har gått över så jag undrar om inte det spökar-ihop med att jag har börjat jobba igen.
Men, KUL är det att vara igång ändå så fan ta min kropp alltså, jag trivs jättebra! I går fick jag en ny dator för att försöka lösa mitt problem med Zoomtext och medan IT var där (en snygg ung man, insåg jag...) så loggade jag in... eller ja, nu kom jag inte så långt innan problemet visade sig så han såg det själv förstås. Så, på det igen på måndag för IT och alla inblandade. Och jag antar att ny skärm och tangentbord kommer nästa vecka. Jag har även bestämt mig att ändå dra igång med "iktigt" arbete nästa vecka, jag måste komma igång nu, jag har läst information om hur journalsystemet fungerar så jag gissar att jag nog kan det hyfsat utan att ens ha arbetat i det...
Jag klagar dock inte, jag har fått en bra introduktion och upplärning, det har jag inte fått på alla ställena jag jobbat.
I dag blir det vila och The Walking Dead, har kommit till säsong 9 nu, har sett om från början igen ju, för säkert 8e gången gissar jag.