Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De flesta tycker nog att ett duschdraperi inte ska vara genomskinligt, eller det är iallafall inte önskvärtAtt det ska vara så svårt att hitta ett helt genomskinligt duschdraperi utan att beställa... IKEA, Biltema, Jula, Rusta....ingen av de affärer som jag kan tänkas komma i närheten av har något sådant.
Varför inte ? Jag vill ha det så för att få in ljuset i badrummet och för att det liksom "krymper" badrummet med stora tygstycken . För några år sedan var det inget problem, för då sålde IKEA sådana. Men inte nu längre.De flesta tycker nog att ett duschdraperi inte ska vara genomskinligt, eller det är iallafall inte önskvärt
Hos oss kan det vara någon annan som går på toa samtidigt även om det är i familjen.Varför inte ? Jag vill ha det så för att få in ljuset i badrummet och för att det liksom "krymper" badrummet med stora tygstycken . För några år sedan var det inget problem, för då sålde IKEA sådana. Men inte nu längre.
Jag vill absolut lyssna! Skickar pmJag gjorde det Jag pratar om att vara autistisk i ett samhälle där neurotypisk är norm, så på det sättet blir det ganska personligt. Och jag känner lite att om det är någon som kommer komma med pekpinnar så är det andra autister som tycker att jag missuppfattat/missat något. Men nu blev det så här iaf
Försöker säga till min hjärna att jag inte sagt något dumt eller korkat för isf hade någon påpekat det nu. men den svarar bara med "vänta du bara"
Har även funderat en del fram och tillbaka på om jag ska skriva ut poddens namn här. På ett sätt vill jag dela med mig för Buke har blivit (och är) så mycket mer än bara ett anonymt internetforum. Men samtidigt är jag inte helt redo att outa både mitt namn och bild. Men med det sagt, om någon ändå vill lyssna på podden så går det bra att skicka ett PM
(Och så hoppas jag att man får säga så )
Det skulle inte hända här.Hos oss kan det vara någon annan som går på toa samtidigt även om det är i familjen.
Tror jag såg på jysk, men är inte säker kan ha varit delvis mönstrat.Att det ska vara så svårt att hitta ett helt genomskinligt duschdraperi utan att beställa... IKEA, Biltema, Jula, Rusta....ingen av de affärer som jag kan tänkas komma i närheten av har något sådant.
Kollade på deras hemsida nu och jag ser inget som verkar vara helt transparent, men det kanske är värt att kolla i en fysisk butik också...Tror jag såg på jysk, men är inte säker kan ha varit delvis mönstrat.
Såg sånt på Bauhaus häromdagen, om du har ett sånt nära!Kollade på deras hemsida nu och jag ser inget som verkar vara helt transparent, men det kanske är värt att kolla i en fysisk butik också...
Nä, tyvärr...Såg sånt på Bauhaus häromdagen, om du har ett sånt nära!