Vad gör vi? Del CLXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att det ska vara så svårt att hitta ett helt genomskinligt duschdraperi utan att beställa... O_o IKEA, Biltema, Jula, Rusta....ingen av de affärer som jag kan tänkas komma i närheten av har något sådant.
 
Varför inte :confused: ? Jag vill ha det så för att få in ljuset i badrummet och för att det liksom "krymper" badrummet med stora tygstycken :) . För några år sedan var det inget problem, för då sålde IKEA sådana. Men inte nu längre.
Hos oss kan det vara någon annan som går på toa samtidigt även om det är i familjen.
 
Jag gjorde det :nailbiting: Jag pratar om att vara autistisk i ett samhälle där neurotypisk är norm, så på det sättet blir det ganska personligt. Och jag känner lite att om det är någon som kommer komma med pekpinnar så är det andra autister som tycker att jag missuppfattat/missat något. Men nu blev det så här iaf 🙈😅

Försöker säga till min hjärna att jag inte sagt något dumt eller korkat för isf hade någon påpekat det nu. men den svarar bara med "vänta du bara" :banghead:

Har även funderat en del fram och tillbaka på om jag ska skriva ut poddens namn här. På ett sätt vill jag dela med mig för Buke har blivit (och är) så mycket mer än bara ett anonymt internetforum. Men samtidigt är jag inte helt redo att outa både mitt namn och bild. Men med det sagt, om någon ändå vill lyssna på podden så går det bra att skicka ett PM :)
(Och så hoppas jag att man får säga så 🙈)
Jag vill absolut lyssna! Skickar pm 😀
 
Om någon undrar hur mycket mögel det kan bildas i en kaffebryggare som inte används under en veckas tid så är det MYCKET :yuck:!

Har idag sågat ett träd som låg och blockerade en väg på baksidan av stallet. Folk har fått välja en annan alternativ väg för svårt att ta sig förbi där. Typiskt sånt ska hända när man inte själv är på plats men nu är den väck iaf!
Sett över hagar, imorgon blir det rotation på några.
Ska fixa en tappsko på en häst och rida en herre som fått lite semester så blir intressant att se hur pigg han är på en skala 1-10 :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 669
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
560
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 864
Senast: grodan21
·
Hemmet Hittade idag flera tvestjärtar i min bil :yuck: Troligen kommer de från att jag missat att en filt i hundburen var fuktig och där fick...
Svar
3
· Visningar
291
Senast: fryckan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp