Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu SKA jag ga och satta min brod deg som jag tankt gora hela veckan.
Så gott med hembakt bröd, jag bakade på förmiddagen idag. Blev lite Karlssons blandning av olika mjölsorter, sirap, vetekli, linfrön och solrosfrön. Så kryddor såklart och smör, mjölk och jäst. Blev gott.
Kanske kunde du testa något sådant här till kardemummabullar:
https://www.food.com/recipe/cinnamon-rolls-with-lemon-cream-cheese-icing-puc-428413
Själv sov jag mig igenom typ herrarnas tredje stäcka i orienterings vm och damernas halva första sträcka och hela andra sträcka.........Fy, vad jag är utmattad. jag går på en medicin som enligt läkare skulle göra mig lite "trött", ja du. Lite av en underdrift, 30 minuter kvar på torktumlaren sen kan jag sova!
Vad har du budat på?Väntar nervöst på en Tradera-auktion.... 17 minuter kvar....
Här behövs nog en del blåbär. Men tack vare hitaut Vingåker så har jag lite tips. Iofs har jag gått i det området i ett antal år. Vi med tack vare dotterns orienterings träning.Sådärja! 5 liter blåbär plockade rakt in i frysen denna helg och så lite i kylskåpet varav en skvätt till smulpaj och en kula vaniljglass efter maten . Nu plockar jag inte ett blåbär till i år .
Visa bifogad fil 123652
En spegel - med krusidullig GULDRAM - till badrummet! Och jag vann auktionen. Satt där och räknade ner sekunderna och våndades - men det gick vägen!! Flera stycken hade sparat den till minneslistan så jag förväntade mig inte att vara ensam budgivare. 150 kr + frakt = bra pris !Vad har du budat på?
Grattis! Roligt!En spegel - med krusidullig GULDRAM - till badrummet! Och jag vann auktionen. Satt där och räknade ner sekunderna och våndades - men det gick vägen!! Flera stycken hade sparat den till minneslistan så jag förväntade mig inte att vara ensam budgivare. 150 kr + frakt = bra pris !