Vad gör vi? Del CLXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det blev bröd. 😁🤤
9BD66A5C-E8BA-408C-8B19-DE7E91DCD288.jpeg
 
Fy, vad jag är utmattad. jag går på en medicin som enligt läkare skulle göra mig lite "trött", ja du. Lite av en underdrift, 30 minuter kvar på torktumlaren sen kan jag sova!
 
Varit ute och ätit. God mat var vi båda överens om men väldigt slarvig och oengagerad service tyvärr. Så det drar ner helhetsintrycket rätt mycket.

Buss hem med flera Gothia Cup-lag, det märks att Gothia börjar imorgon här.
 
Så gott med hembakt bröd, jag bakade på förmiddagen idag. Blev lite Karlssons blandning av olika mjölsorter, sirap, vetekli, linfrön och solrosfrön. Så kryddor såklart och smör, mjölk och jäst. Blev gott.


Nu har jag stadat lite i garaget, tankte precis ga in i koket och satta degar ... och det ar bara for att procrastinera och inte gora klart skjortan som ar sa himla LITEN att det ar sa svart.
 
Sådärja! 5 liter blåbär plockade rakt in i frysen denna helg och så lite i kylskåpet varav en skvätt till smulpaj och en kula vaniljglass efter maten 😋😍. Nu plockar jag inte ett blåbär till i år 😆😊.
Visa bifogad fil 123652
Här behövs nog en del blåbär. Men tack vare hitaut Vingåker så har jag lite tips. Iofs har jag gått i det området i ett antal år. Vi med tack vare dotterns orienterings träning.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 689
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
561
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 878
Senast: grodan21
·
Hemmet Hittade idag flera tvestjärtar i min bil :yuck: Troligen kommer de från att jag missat att en filt i hundburen var fuktig och där fick...
Svar
3
· Visningar
291
Senast: fryckan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Tillskott för hund med skaldjurs allergi?
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp