Vad gör vi? Del CLXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh, nu har vildhallonen börjat komma! 😍 Det finns galet mycket sånt vid oss. De flesta är inte redo. Men hittade några i dag.
Flickorna trötta efter matte fick bär-mani och plockade hallon, blåbär och smultron i en evighet på lååång promenad bland snår och berg.
Visa bifogad fil 123634
Jag plockade en handfull i dag. Tyvärr hade jag inget att bära dem i så det blev inte mer än så. Smakade underbart!
20230716_151430.jpg
 
Gjorde mannagrynsgröt till kvällsmål och det blev två matlådor att ha med mig till jobbet samt en portion till frukost i morgon bitti. Sedan har jag kikat på The Walking dead igen och nyss käkade jag två jordgubbsgrottor. Goda!

Nu läggdags, ny vecka i morgon och jag ser fram emot vad den kommer bjuda mig på!
 
Suck. Post Nord ar inte sarskilt tydliga i sin tracking information.

Jag vantar paket fran Sverige. Post Nord notifierade, "Tracking information will be updated when the parcel is handed over to Post Nord."
Mitt paket lamnades in pa ICA i Sverige den 13:de July. Klockan 15:someting sa ICA att, "The shipment item is under transportation".
Och Post Nord ar hur tysta som helst. NAGONTING borde de ju ha kunnat saga kan man tycka. Jag gissade att det var i tullen, men kollade USPS for sakerhets skull.

USPS sager att det finns i Queens NY distribution och att det bor vara har fore July 20. :) I'm SO excited! :bump:
 
Suck. Post Nord ar inte sarskilt tydliga i sin tracking information.

Jag vantar paket fran Sverige. Post Nord notifierade, "Tracking information will be updated when the parcel is handed over to Post Nord."
Mitt paket lamnades in pa ICA i Sverige den 13:de July. Klockan 15:someting sa ICA att, "The shipment item is under transportation".
Och Post Nord ar hur tysta som helst. NAGONTING borde de ju ha kunnat saga kan man tycka. Jag gissade att det var i tullen, men kollade USPS for sakerhets skull.

USPS sager att det finns i Queens NY distribution och att det bor vara har fore July 20. :) I'm SO excited! :bump:
Nej gud, var så nervös över detta förra året när jag skickade utomlands med Secret santa 😱 Inte ens när jag ringde kunde de säga vad som hände. Men sen dök paketet bara upp tillslut där det skulle 😍
 
Sedan nagra ar har Post Nord samma antal tecken i sitt tracking nummer som de flesta andra runt varlden. USPS kan alltsa tracka det ocksa de senaste aren, medan det aldrig har varit nagra problem med UK, Tyskland, och andra lander.

Det ar ju dock ganska vardelost nar Post Nord inte ens acknowledges att de lamnat det ifran sig.
 
Igår och idag (eller i förrgår och igår, för klockan är efter 00.00 nu) har jag varit med en kompis. Tror att vi sågs senast förra sommaren så det är ett tag sen. Fast nu känner jag mig socialt klar för typ en vecka framåt :stop::sleep:

Men det skulle vara kul att bjuda in vår gemensamma kompis någon gång också. Vi tre satt typ ihop i högstadiet, speciellt jag och den andra personen (mest eftersom vi hade fler lektioner tillsammans). Det var på nivån att en lärare sa, halvt på skämt, att "om en inte vet vart /godisklubba/ eller /kompisen/ är, så är det bara att följa skrattet för då sitter de någonstans och skrattar åt något som ingen annan fattar" :D :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 689
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
561
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 878
Senast: grodan21
·
Hemmet Hittade idag flera tvestjärtar i min bil :yuck: Troligen kommer de från att jag missat att en filt i hundburen var fuktig och där fick...
Svar
3
· Visningar
291
Senast: fryckan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Tillskott för hund med skaldjurs allergi?
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp