Har städat upp i köket lite grann och startat en maskin tvätt . Tvätten får nog hängas inomhus tyvärr. Från och till ser vädret helt okej ut, men hejsan tjosan så kommer det en störtskur...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Två kollegor stod med händerna i byxfickorna häromdagenTvå kollegor stod på samma fläck och pratade i en timme under förra passet. De räfsade inte ens samtidigt, bara stod där
Det trista är ju att det tenderar att bli dålig stämning om man måste göra så...Två kollegor stod med händerna i byxfickorna häromdagen
Då fräste jag faktiskt lite åt dom
Det hjälpte för stunden i alla fall
Jisses så gott det låter Jag har sparat ned det nu ocksåJag sparade precis ett recept - kanske blir det nästa bakprojekt? Havreflarn med kaffesmörkräm. Låter nästan orimligt mumsigt !
https://www.hannasbageri.se/2017/09...vXluehjxIQxVp3KQixf6tiz7uveeIN55izrzjYr9NPyPo
Såna hatar jag med 11414 har det...Nu åskar det.
Sitter i kö till försäkringsbolaget för att fixa till hemförsäkringen lite. Hatar att prata med telefonsvarare! "Säg vad du vill ha hjälp med".
Ja det är redan dålig stämning just för att folk tenderar att stå med händerna i byxfickorna vilket gör att vi inte hinner medDet trista är ju att det tenderar att bli dålig stämning om man måste göra så...
Värdelöst.Såna hatar jag med 11414 har det...
Ja, det är ju där förändringen behöver ske! Inte att anställda behöver tillrättavisa kollegor. Det blir aldrig bra !Om ledningen la lite mer tid på dels att få alla att faktiskt vilja göra ett bra jobb samt fördela arbetsbördan lite bättre skulle kanske vissa inte gå sönder av stress
Nej jag vet men jag ser ju också vilka som faktiskt maskar och som definitivt maskar när inga chefer är på platsJa, det är ju där förändringen behöver ske! Inte att anställda behöver tillrättavisa kollegor. Det blir aldrig bra !
Vi fick våran häromdagen på posten.Väntar på att minste barnet ska somna, och undrar vart min lönespec tagit vägen. Lön får jag ju den 25 men vore kul att redan nu veta vad det blir