Vad gör vi? Del CLXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har slöat i soffan sedan 6 :sleep: Dags äta lite och sedan ska jag knata ner till lotten. Har inte orkat gå dit på en vecka pga lite tjafs(några få som envisas med att lägga sig i vad andra gör på sina lotter) men idag känner jag att den mentala orken finns. Planen är att gå ned med ett juterep jag köpt och det får va good enough. Men vid den här tiden brukar det va personer jag trivs med på området så hoppas de är där idag för isf stannar jag och rensar en stund :)
 
Det trista är ju att det tenderar att bli dålig stämning om man måste göra så...
Ja det är redan dålig stämning just för att folk tenderar att stå med händerna i byxfickorna vilket gör att vi inte hinner med
Och så ska det hela tiden sparas på timmar
Om ledningen la lite mer tid på dels att få alla att faktiskt vilja göra ett bra jobb samt fördela arbetsbördan lite bättre skulle kanske vissa inte gå sönder av stress
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 695
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
561
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 882
Senast: grodan21
·
Hemmet Hittade idag flera tvestjärtar i min bil :yuck: Troligen kommer de från att jag missat att en filt i hundburen var fuktig och där fick...
Svar
3
· Visningar
291
Senast: fryckan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp