Vad gör vi? Del CLXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försöker klura ut ifall det går att laga punka på cykeln utan riktiga lagningsgrejer hemma... Jag har hittat hålet och funderar på om det kan fungera att ha tuggummi på det... Skulle verkligen behöva ta cykeln till jobbet om någon timme men eh... ja.
 
Har jobbat, varit ute med hund en snabbis och ätit lite lunch. nu vila innan en långprommis med sagda doggis.

Och i dag löstes problemet med journalsystemet och Zoomtext!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HURRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D
IT installerade en äldre version av Zoomtext och efter omstart av datorn fungerar det bra! HURRA igen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag påbörjade med andra ord ett diktat, han dock inte klart utan fortsätter i morgon, är lite ringrostig, nytt journalsystem som fungerar annorlunda, psykiatriklinik nu jämfört med VC tidigare, nya sökord och förstås ny personal som jag ska lära mig namnen på. Men det tar sig! Underbart! Det här blir bra!
 
Väntar på att minste barnet ska somna, och undrar vart min lönespec tagit vägen. Lön får jag ju den 25 men vore kul att redan nu veta vad det blir

Vi fick våran häromdagen på posten.
Min finns endast tillgänglig digitalt, och det brukar gå att se den kommande runt mitten av månaden efter lönekörningen. Och så kan man se bakåt också, vilket är praktiskt :) !
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 703
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
563
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 887
Senast: grodan21
·
Hemmet Hittade idag flera tvestjärtar i min bil :yuck: Troligen kommer de från att jag missat att en filt i hundburen var fuktig och där fick...
Svar
3
· Visningar
291
Senast: fryckan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp