Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag brukar få min runt den 24:eVäntar på att minste barnet ska somna, och undrar vart min lönespec tagit vägen. Lön får jag ju den 25 men vore kul att redan nu veta vad det blir
Jag men eftersom vi stängde för semester så fick vi den häromdagen.Jag brukar få min runt den 24:e
Jag jobbar i ett företag som har över tiotusen anställda i Norden, så de har nog anställda på plats hela sommarenJag men eftersom vi stängde för semester så fick vi den häromdagen.
Vi fick våran häromdagen på posten.
Jag brukar få min runt den 24:e
Väntar på att minste barnet ska somna, och undrar vart min lönespec tagit vägen. Lön får jag ju den 25 men vore kul att redan nu veta vad det blir
Min finns endast tillgänglig digitalt, och det brukar gå att se den kommande runt mitten av månaden efter lönekörningen. Och så kan man se bakåt också, vilket är praktiskt !Vi fick våran häromdagen på posten.
Jag tänkte till. Jag rekommenderade att ställa sängen för dörren och jag var utanför.Shit dottern har fått för sig att hennes rum skall möbleras om idag... tror jag fick galopperande ryggskott.....
Här blåser det så jag tror träden runt huset ska falla.Åskar och regnar så det låter som hela taket ska åka in.
Som nybliven sjukersatt, dvs sjukpensionär, så kommer pengarna den 18. Kommer att vara konstigt ett tag. Många räkningar kommer ju inte in förrän i slutet av månaden. Så jag vet inte riktigt hur mycket pengar jag har förrän om ca tio dagar.Jag brukar få min runt den 24:e