Ok.Nej mina kan komma så sent som den 23/24
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok.Nej mina kan komma så sent som den 23/24
Meningen är att det ska funka så, och ofta gör det också det. Men långt ifrån alltid!Vad har man da ett tracking nummer till?
Sa har ser USPS tracking system ut. Lite for fa punkter, men jag har atminstone nagonting att folja och se var mitt paket ar. Den grona linjen brukar ga en bit till nasta punkt beroende pa var paketet ar och nar paketet laggs i postbilen har i sta'n sa sager det "out for delivery" ... en hel dag da vi ligger sent pa just den bilen's rutt.
Visa bifogad fil 123683
Jag har bara digitalt och den kommer väldigt nära löneutbetalningenHar ni inte digitalt?
Samma här, hopplöst at få veta något i hyfsad tid. Ibland är det först dagen innan trots att det är digitalt.Jag har bara digitalt och den kommer väldigt nära löneutbetalningen
Ok. Min uppdateras under ett par veckor. Den förste i varje månad kommer grundlönen plus skatt in och i mitten av månaden så kommer komptid, semesterersättning osv in.Jag har bara digitalt och den kommer väldigt nära löneutbetalningen
På mitt konsultjobb kommer den samma dag det betalas utJag har bara digitalt och den kommer väldigt nära löneutbetalningen
Har ni inte digitalt?
Samma här.Ok. Min uppdateras under ett par veckor. Den förste i varje månad kommer grundlönen plus skatt in och i mitten av månaden så kommer komptid, semesterersättning osv in.
Kan du inte logga in på intranätet hemifrån?Jag har digital lönespec men måste logga in på intranätet för att se den
Så jag gick till jobbet och loggade in på datorn häromveckan
Måste veta så jag vet att budgeten håller haha
Jag får också bara digitalt, från kommunen. Kollade nyss och lönen jag ska få den 27 ligger inne nu. (och var en glad överraskning)Jag har bara digitalt och den kommer väldigt nära löneutbetalningen
Nej inte med hemmadatorn.Kan du inte logga in på intranätet hemifrån?