Vad gör vi? Del CLXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Suck. Post Nord ar inte sarskilt tydliga i sin tracking information.

Jag vantar paket fran Sverige. Post Nord notifierade, "Tracking information will be updated when the parcel is handed over to Post Nord."
Mitt paket lamnades in pa ICA i Sverige den 13:de July. Klockan 15:someting sa ICA att, "The shipment item is under transportation".
Och Post Nord ar hur tysta som helst. NAGONTING borde de ju ha kunnat saga kan man tycka. Jag gissade att det var i tullen, men kollade USPS for sakerhets skull.

USPS sager att det finns i Queens NY distribution och att det bor vara har fore July 20. :) I'm SO excited! :bump:
Det är rätt vanligt. Ibland får man ingen ny info mellan att paketet har lämnats in, till att paketet har levererats.... :cautious:
 
På jobb. Min kollega som haf tsemester + pappaledighet 'r tillbaks och jaghar insett at jäklar vad jag saknat honom på jobbet :D Glömt avhur rolig han kan vara :D

Kommer inte jobba heldag idag pga av att hundarna är hemma själv och jag behöver städa innan mamma och hennes man kommer hem. Vill att det ska lukta rent nu när de varit borta i lite över 3v. Alltid skönt att komma hem till nystädat.

Önskar någon kunde komma hem och göra samma för mig. :rofl:
 
Sitter i soffan, ska bara jobba tre timmar ikväll, så det blir en lugn dag. Egentligen skulle jag varit ledig, men en kollega behövde sluta tidigare så jag gick med på att hoppa in och ta de sista timmarna det passet. Funderar nu på vad jag ska göra fram till dess. Långpromenad står på schemat, och lunch. Borde försöka fixa punkan på min cykel också...

Men men. Först ska jag vila liiiite till. Jobbade 6 av 7 dagar förra veckan och är bara i början av en väldigt intensiv period, så det gäller att vila när det går.
 
Började polera bilstrålkastarna och kom tack och lov rätt långt innan det började regna för mycket.... SMHI sa regn vid kl 14, men klart.se visade regn tidigare. Jag antar att klart.se hade rätt... :cautious:

Nu MÅSTE det väl ändå regna tillräckligt? Jag väntar bara på att "min" bonde ska säga att det regnar FÖR mycket nu... O_o
 
Ute med hundarna. Går längs en gång- och cykelväg. Mötte precis en gubbe som gick rakt mot mig på min sida av vägen. Jag stannade och det blev tydligt att han hellre går rakt över mig än byter sida. Till sist klämde han sig förbi mot en buske, bara för att fortsätta gå på samma sida. Samtidigt sa han argt åt mig att gå på andra sidan.

När jag svarade att jadå, jag kan gå på FEL sida vägen för att han ska få plats så blev han ännu surare och stampade på framåt :p

Alltså. Normalt sett skiter jag i vilken sida folk går på, bara de går på någon sida, men när det är så tydligt att gubbar tänker skälla ut mig för att de (felaktigt) tror att jag gör fel, då kan jag inte låta bli att jävlas. Önskar att jag gått in på transportstyrelsens hemsida och haft högläsning om trafikregler :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 695
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
561
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 882
Senast: grodan21
·
Hemmet Hittade idag flera tvestjärtar i min bil :yuck: Troligen kommer de från att jag missat att en filt i hundburen var fuktig och där fick...
Svar
3
· Visningar
291
Senast: fryckan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp