Vad gör vi? Del CLXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
I dag har jag sytt ett par leggings till UFO festivalen. Forsta gangen jag syr leggings och efter forsta sommen, som var avklarad pa mindre an en minut, repade jag upp namnda som under 15 - 20 minuter. :cautious: MEN de ar klara nu! I morgon ska jag valja t-skjorta, printa och sy. Det behover inte vara klart forran May 20 ... men det borde jag hinna.

Nähä,dags att gå o lägga sig, tror både huvud o kropp,har slappnat av efter körningen och pissmyran har kissat ute som en stor pojk, sen ville han ligga i soffan men det bor en 5kg tiger :jawdrop: i den så det gick inte alls :D

Fick en trofé igår, medlem i 17 år. Kändes inte helt okej..

Nu ska jag ladda för att åka med tre katter till veterinären.

Sovit som en kratta inatt men känner mig ändå rätt utvilad. Men liten katt kom precis och la sig mellan mig och sambon och tokspinner och somnade om så jag lär ju göra det med. Liten marodör kör morgongympa men förvärkarna verkar ha lugnat ner sig i alla fall.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 41 42 43
Svar
845
· Visningar
32 616
  • Låst
Tjatter Hårt arbetande kisse är sur efter att ha blivit väckt pga fotografering... 99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
67 436
Senast: Mia_R
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 190
Senast: gul_zebra
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 754
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Bråkande hundar
  • Uppdateringstråd 31