Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kom det där verkligen från dig??Åt god mat så jag är för mätt för kaffe
Alla är rätt svar på den fråganFunderar på hur mycket kläder jag behöver ha med för en övernattning
Hehe påminner mig om valackerna när jag red min och hade foderhästen som handhäst, la in lite galopp på grusvägen och min började bocka .Blev några timmar i stallet ändå. Red en sväng med ettåringen som handhäst. Gick bättre än i fjol (då drog hon mig ur sadeln) även om vi fick ett tjurstopp vid en slänt som tydligen var livsfarlig.
Nu ska jag äta lunch (jaja, får väl räknas som middag) innan jag ska hinna allt jag tänkt hinna den här veckan.
Lär inte hinna byta kläder imorgon, dagen kommer gå i ettAlla är rätt svar på den frågan
Men du vet ju inte innan vilka du vill eller borde ha eller hur? :PLär inte hinna byta kläder imorgon, dagen kommer gå i ett
Du finns i mina tankar ikväll!Vi fortsätter med sammandragningar och förvärkar då ja. Nu börjar de göra rejält ont men är inte kontakta förlossningen täta ännu.
Tack men nu har det slutat helt. Dock försöker han gräva sig ut ur naveln för tillfället.Du finns i mina tankar ikväll!
Tja, avkomman placerade fötterna i bäckenet och tryckte på revbenen med huvudet.Tack men nu har det slutat helt. Dock försöker han gräva sig ut ur naveln för tillfället.
Det borras gärna ner i bäckenbottnen med huvudet här med revbenen som fotstöd. Det var väldigt mycket mer behagligt när urinblåsan användes som studsmatta faktiskt.Tja, avkomman placerade fötterna i bäckenet och tryckte på revbenen med huvudet.
Fick massera bort huvudet för att inte avlida.
Invärtes grävmaskin låter inte speciellt kul det heller.
Det är en enorm missräkning när jag gör sådär, jag lovar. Och jag lider!Kom det där verkligen från dig??
Eller har du blivit kapad
Jag har bestämt vad för kläder jag ska ha på tisdagMen du vet ju inte innan vilka du vill eller borde ha eller hur? :P