Vad gör vi? Del CLXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
I dag har jag sytt ett par leggings till UFO festivalen. Forsta gangen jag syr leggings och efter forsta sommen, som var avklarad pa mindre an en minut, repade jag upp namnda som under 15 - 20 minuter. :cautious: MEN de ar klara nu! I morgon ska jag valja t-skjorta, printa och sy. Det behover inte vara klart forran May 20 ... men det borde jag hinna.
 
Nähä,dags att gå o lägga sig, tror både huvud o kropp,har slappnat av efter körningen och pissmyran har kissat ute som en stor pojk, sen ville han ligga i soffan men det bor en 5kg tiger :jawdrop: i den så det gick inte alls :D
 
Fick en trofé igår, medlem i 17 år. Kändes inte helt okej..

Nu ska jag ladda för att åka med tre katter till veterinären.
 
Sovit som en kratta inatt men känner mig ändå rätt utvilad. Men liten katt kom precis och la sig mellan mig och sambon och tokspinner och somnade om så jag lär ju göra det med. Liten marodör kör morgongympa men förvärkarna verkar ha lugnat ner sig i alla fall.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi har varit ute på sjön och fikat (en del fiskade också). Kisse fick vara hemma hos husse på sin upphöjda position ovanpå vitrinskåpet:
99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
81 123
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 448
Senast: Badger
·
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
981
Senast: Nepenthe
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 841
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp