Fått bud på huset. inga papper skrivna än men vi har accepterat.
Bara hålla tummarna att det går hela vägen nu
Bara hålla tummarna att det går hela vägen nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är sjukt glad över att sambon har få tider inbokade nu som timmis i barnomsorgen. Nojan inför Bebis ankomst och de som biologiska stridsmedelen på förskolan är massiv...Inte otippat med lunginflammation på föris nu .
Kan förstå det! Biologiska stridsmedel var det . Men jo finns en anledning till att jag undvikt att smitta morfar och min alldeles nyfödda brorsdotter ❤Jag är sjukt glad över att sambon har få tider inbokade nu som timmis i barnomsorgen. Nojan inför Bebis ankomst och de som biologiska stridsmedelen på förskolan är massiv...
Men eller hur! Sambon drar med baciller hem som han knappt reagerar på och jag blir tvärdäckad... Inte rättvist allsKan förstå det! Biologiska stridsmedel var det . Men jo finns en anledning till att jag undvikt att smitta morfar och min alldeles nyfödda brorsdotter ❤
Oschysst hahaha. Mer rättvist här då eftersom både jag och sambon varit mer sjuka än någonsin på kort tid .Men eller hur! Sambon drar med baciller hem som han knappt reagerar på och jag blir tvärdäckad... Inte rättvist alls
Känns väldigt najs faktiskt att Bebis 3 första månader kommer infalla under sommaren när det är betydligt minskad efterfrågan på timmare i iaf vår kommun. När skolan börjar igen i augusti så närmar sig vaccinering av liten bebis
Visst är det taskigt? Okej, hellre jag än han med sitt hjärta men vafaan? Varje gång?Oschysst hahaha. Mer rättvist här då eftersom både jag och sambon varit mer sjuka än någonsin på kort tid .
Låter som en bra tajming
Hjärtstrul låter ju inget vidare . Ja det är klart den största nackdelen med att jobba i barnomsorgen...Visst är det taskigt? Okej, hellre jag än han med sitt hjärta men vafaan? Varje gång?
Eller hur. Bästa woopsiet ever tidsmässigt. Skulle ju dra igång med en ny omgång äggstimulering när jag fick veta att jag var gravid.
Nä, jag håller med dig. Jag har all respekt för att de behöver utnyttja tekniken för att tjäna lite pengar under ett fåtal lunchtimmar. Men jag vill prata med någon.Klicka, betala, hämta i lucköan. Vad tycker ni.om det?
Jag fattar sällan systemet eftersom det inte är lika hos olika kedjor/ställen. Varje ställe ny skärm med nya klickpunkter.
Saknar också att jag inte kan be om färre potatisar eller mer ärtor etc. Kontakt med personalen! Det blir väldigt maskinellt
Klicka, betala, hämta i lucköan. Vad tycker ni.om det?
Jag fattar sällan systemet eftersom det inte är lika hos olika kedjor/ställen. Varje ställe ny skärm med nya klickpunkter.
Saknar också att jag inte kan be om färre potatisar eller mer ärtor etc. Kontakt med personalen! Det blir väldigt maskinellt
Han har ett medfött hjärtfel som har blivit opererat 3 gånger men med dagens teknik så är det ingen fara så sett så länge han sköter sin medicinering. Men dumt att fresta på det i onödan liksom..Hjärtstrul låter ju inget vidare . Ja det är klart den största nackdelen med att jobba i barnomsorgen...
Ja men såklart, feber av infektionsskit tex frestar ju såklart på.Han har ett medfött hjärtfel som har blivit opererat 3 gånger men med dagens teknik så är det ingen fara så sett så länge han sköter sin medicinering. Men dumt att fresta på det i onödan liksom..
Men precisJa men såklart, feber av infektionsskit tex frestar ju såklart på.