Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det beror på vad det är för typ av ställe, snabbmat, inga problem med klicka, betala och hämta. Men annars vill jag interagera med folk.Klicka, betala, hämta i lucköan. Vad tycker ni.om det?
Jag fattar sällan systemet eftersom det inte är lika hos olika kedjor/ställen. Varje ställe ny skärm med nya klickpunkter.
Saknar också att jag inte kan be om färre potatisar eller mer ärtor etc. Kontakt med personalen! Det blir väldigt maskinellt
Burger King är smidigt... ikea krånglade... iofs kort kötid men maten tog längre tid.Det beror på vad det är för typ av ställe, snabbmat, inga problem med klicka, betala och hämta. Men annars vill jag interagera med folk.
Men det är ju vardagen för en del. Som katter är det för ngn annan eller motion för mig.Vilken kväll! Red en ridtur på 1,5 timmar med stock och sten, grusvägar där ingen bil åker. Vi skrittade, travade långa sträckor och hade super kul! Älskade lilla Halle vad du gör mig glad! Mjölksyra i benen hade han garanterat efter stock och sten turen men det är nyttigt! Imorgon får han vila. Tror jag också behöver vila efter dessa riddagar
Visa bifogad fil 118482