Vad gör vi? Del CLXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Såg ett sånt där hundfenomen på vägen till jobbet i dag. Det är så konstigt. Ett hänga-hund-fenomen.
Ägaren har en mindre hund, och liksom kortar kopplet så pass mycket att hunden hänger i kopplet. Med varenda steg liksom guppar hunden uppåt och stryps, sen när ägaren är liksom i nedgående rörelse touchar hundens framtassar marken, för att åter igen ryckas upp av ägarens uppåtgående rörelse. Hundens små bakben liksom viftar frenetiskt där bak. Blicken är förvirrad och i bland lite rädd.

Har aldrig förstått och kommer inte förstå det.
 
Om det är Oscar kräver jag bild.

Mvh valp 😍
20230509_093105.jpg
 
Dricker kaffe.
Fick igår veta att jag tydligen missförstått typ 80% av mitt examensarbete.
Le Panik. Vill bara ha G och bli klar. Ska göra så gott jag kan. Inlämning fredag.

Har ju iaf fått jobberbjudande och ska skriva på i veckan så framtiden känns okej 🥳

Idag ska det skrivas analys och jag har kanske feber så hej och hå vilken vecka :rofl:
 
Känner mig stressad. Ska till vc och ta blodtrycket idag, jättebra att vara stressad innan :(
Försöker räkna ut när jag ska äta lunch för att kunna hinna med bussen. Antingen åker jag en timme innan eller 40 min innan. Vill gärna sitta där en stund och varva ner men en timme är i längsta laget.
 
Hittade batch-listan för att se om mina tidigare köpta haribopåsar är några med risk för metall i. sura frukt o sura cola står inte med. lakritsen stämmer varken batch eller datum så de bör va safe. samma med colan- men varför gäller månad 01 och 05 men inte 04 som min påse har känns lite märkligt. Enda är fruktnapparna som inte ska ätas- den stämmer med batch och utgångsmånad.
 
Just ätit mig en matlåda och funderar på om jag ska duscha. Ska eventuellt hjälpa en äldre släkting med att flytta runt saker så då är det ingen ide att ta håret nu men håret måste vara tvättat imorgon eftermiddag:confused: Mest fundersam hur jag ska tänka med med släktingen... Vi skulle göra det om hen orkade så då får jag nog vänta om hen ringer. Ringer jag och hör blir det ett hastigt beslut som behövs tas för denne och med väldigt begränsad ork känns det också dumt. Jag får nog vänta och hålla mig hemma idag. Men först.... duscha ffs:D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi har varit ute på sjön och fikat (en del fiskade också). Kisse fick vara hemma hos husse på sin upphöjda position ovanpå vitrinskåpet:
99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
81 122
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 447
Senast: Badger
·
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
981
Senast: Nepenthe
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 840
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp