Vad gör vi? Del CLXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i teamsutbildning för nyanställda på jobbet. Önskar man bara kunde få läs-material istället. Jag har så svårt för "föreläsningar" av den typen.🙈

I övrigt känns det väldigt rätt med nya jobbet.
Är fortfarande under träning än så länge men kan göra mer och mer själv.
Vi för väl se hur sommaren känns. Den sägs vara tuff.
Men jag ska försöka att man inte kan göra mer än man hinner och sedan flagga att man inte hinner. Så får det bli som dt blir.
Ingen idé att stressa upp sig ju.
 
Bananmarmelad!?
Berätta mer! 😀

Ambivalent. Egentligen för söt för mig, men dagen efter var den mycket godare och i fastare form, en liten mindre klick ovanpå färskosten ovanpå en micrad överbliven scones var gött. Nykokt snabbkyld marmelad kanske inte är bäst oavsett innehåll....

Får äta mig igenom resten och prova till lite mer innan jag bestämmer mig för om det är värt att återbesöka :-)

Receptet innehöll mosad banan, saft och skal från citron och lime, socker, kanelstång och hackade valnötter.
 
Ambivalent. Egentligen för söt för mig, men dagen efter var den mycket godare och i fastare form, en liten mindre klick ovanpå färskosten ovanpå en micrad överbliven scones var gött. Nykokt snabbkyld marmelad kanske inte är bäst oavsett innehåll....

Får äta mig igenom resten och prova till lite mer innan jag bestämmer mig för om det är värt att återbesöka :-)

Receptet innehöll mosad banan, saft och skal från citron och lime, socker, kanelstång och hackade valnötter.
Lät mycket gott! 😍
 
Klicka, betala, hämta i lucköan. Vad tycker ni.om det?

Jag fattar sällan systemet eftersom det inte är lika hos olika kedjor/ställen. Varje ställe ny skärm med nya klickpunkter.

Saknar också att jag inte kan be om färre potatisar eller mer ärtor etc. Kontakt med personalen! Det blir väldigt maskinellt
 
Klicka, betala, hämta i lucköan. Vad tycker ni.om det?

Jag fattar sällan systemet eftersom det inte är lika hos olika kedjor/ställen. Varje ställe ny skärm med nya klickpunkter.

Saknar också att jag inte kan be om färre potatisar eller mer ärtor etc. Kontakt med personalen! Det blir väldigt maskinellt

Jag gillar det inte... men jag är väl lite dinosaurie där och det lär ju inte minska med den typen av kassor så det är nog bara att vänja sig ;)
 
Hade lite flyt och mitt rum var klart för incheckning :)
Har således hunnit packa upp, locka håret och äta mellanmål.
Om en stund ska jag knata ut och så småningom bort till häktet Kronoberg :)

20230508_111511.jpg
 
Klicka, betala, hämta i lucköan. Vad tycker ni.om det?

Jag fattar sällan systemet eftersom det inte är lika hos olika kedjor/ställen. Varje ställe ny skärm med nya klickpunkter.

Saknar också att jag inte kan be om färre potatisar eller mer ärtor etc. Kontakt med personalen! Det blir väldigt maskinellt
Gillar allt som gör att jag slipper interagera med människor :angel:
 
Far man fraga varfor du inte gillar Toronto?

Först och främst är det för att leafs fans är odrägliga, de är jobbiga nog när de förlorar och helt outhärdliga när de vinner. Samt att media slickar fötterna på laget och vilka flingor Auston Matthews åt till frukost är viktigare är när det spelas andra matcher och resultaten där.

Sedan är laget osympatiskt, från John 'Pyjamas Boy' Tavares till Auston 'det var roligt för honom och hans vänner att dra ner byxorna och visa allt för en kvinnlig säkerhetsvakt' Matthews. Och Mitch 'gnällig femåring' Marner. Lill-Nyllet är relativt ok.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi har varit ute på sjön och fikat (en del fiskade också). Kisse fick vara hemma hos husse på sin upphöjda position ovanpå vitrinskåpet:
99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
81 123
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 447
Senast: Badger
·
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
981
Senast: Nepenthe
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 841
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp