Ska snart till jobbet också bara 3 h idag . Utetid med förisbarnen, lunch och lite läskiga efter maten för de som inte sover är vad jag kommer hinna göra idagDet där när man bara ska jobba 3 h idag och då göra lagom mycket, det är svårt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska snart till jobbet också bara 3 h idag . Utetid med förisbarnen, lunch och lite läskiga efter maten för de som inte sover är vad jag kommer hinna göra idagDet där när man bara ska jobba 3 h idag och då göra lagom mycket, det är svårt!
Läsvila inte läskiga telefonsate....Ska snart till jobbet också bara 3 h idag . Utetid med förisbarnen, lunch och lite läskiga efter maten för de som inte sover är vad jag kommer hinna göra idag
Jag tänkte att jamen är väl rimligt att det kan vara lite läskigt att ha hand om barn som precis slutat sova middagLäsvila inte läskiga telefonsate....
3h, det lät lyxigt, jag jobbar 12 (men är ledig imorgon)Ska snart till jobbet också bara 3 h idag . Utetid med förisbarnen, lunch och lite läskiga efter maten för de som inte sover är vad jag kommer hinna göra idag
Bananmarmelad!?
Berätta mer!
Pust!! Mjo men är man timmis är ju arbetstiderna olika3h, det lät lyxigt, jag jobbar 12 (men är ledig imorgon)
Lät mycket gott!Ambivalent. Egentligen för söt för mig, men dagen efter var den mycket godare och i fastare form, en liten mindre klick ovanpå färskosten ovanpå en micrad överbliven scones var gött. Nykokt snabbkyld marmelad kanske inte är bäst oavsett innehåll....
Får äta mig igenom resten och prova till lite mer innan jag bestämmer mig för om det är värt att återbesöka :-)
Receptet innehöll mosad banan, saft och skal från citron och lime, socker, kanelstång och hackade valnötter.
Klicka, betala, hämta i lucköan. Vad tycker ni.om det?
Jag fattar sällan systemet eftersom det inte är lika hos olika kedjor/ställen. Varje ställe ny skärm med nya klickpunkter.
Saknar också att jag inte kan be om färre potatisar eller mer ärtor etc. Kontakt med personalen! Det blir väldigt maskinellt
Gillar allt som gör att jag slipper interagera med människorKlicka, betala, hämta i lucköan. Vad tycker ni.om det?
Jag fattar sällan systemet eftersom det inte är lika hos olika kedjor/ställen. Varje ställe ny skärm med nya klickpunkter.
Saknar också att jag inte kan be om färre potatisar eller mer ärtor etc. Kontakt med personalen! Det blir väldigt maskinellt
Den affären lämnar jag direkt, Mvh stofilKlicka, betala, hämta i lucköan. Vad tycker ni.om det?
Far man fraga varfor du inte gillar Toronto?