När man får höra att det är synd jag är upptagen men han bara är ute efter en sak fiskar han i rejält fel vatten!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller hur! Ett "ursäkta" känns mer rimligt i sammanhanget.Eh, vad hände med att använda rösten snarare än tillhyggen?!
Ok, nu vill ena sidan ha fika-möte med mig i stallet. Självklart bjuder jag på kaffe! Värt det alla dagar i veckan. Detta krig angår ju inte mig så jag sitter på läktaren…o bjuder på fika…Åhhhh nu är stallkriget på G igen, snabba er med popcornen! Visste väl att vapenvilan skulle brytas!
Nej men alltså, det är inte okej!!På ett tidigare jobb så visste jag exakt vilken av mina kollegor som kom upp eller ner för trappan på hur trappen lät. Tills det kom en ny kollega som gjorde att trappan lät på samma sätt som en annan kollega. Hur kan två personer låta så lika när de går?
Ungefär samma här! Ponnypromenad x 2 och nu soffan! Kommer inte gå till någon brasa, blir inget firande alls.Ponnypromenad klar! Nu blir det faktiskt soffa och vila tills mormoren kommer hem från Skåne. Sen får vi se om vi kommer iväg till någon kase i år, mig kvittar det faktiskt.
Jo tack känner det här borta hos mig med ♀. Ekenäs slott är ju sååå fintÄnnu mer stängsel och trädfixande, tyvärr utan att komma åt två större trädkonstellationer som rivit stängslet - som fortfarande ligger i för djupt vatten på gamla sjöbotten.
Soligt men rejält blåsigt.
Visa bifogad fil 117827
MEN ELLER HUR!Nej men alltså, det är inte okej!!