Vad gör vi? Del CLXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi fick info om ChatGPT på jobbet i torsdags och jag tänkte fixa ett konto och testa lite. Men det GÅR inte... Både i torsdags och idag står det bara att "sign-up is unvailable - try again". Morr... :cautious: Skulle vilja sitta och leka lite och testa att ställa frågor om min bokkaraktär... :)
 
Klev upp för sisådär 1,5 timme sen, så morgonmåsten och slöande är avklarade redan :up:
Nu funderar jag på om jag ska ta juniorhunden
(+ kamera såklart) och gå upp på skogen för att se hur det töat bort, om det är gåbart hela vägen över till grustaget och småvägen där 🤔
 
På promenad.
IMG_1662.jpeg
 
Tänkte äta en stadig frukost pga ska till stallet sen. Orkade bara en scone, de är så mäktiga 😂 Men kan väl kanske ta med den andra?

Ska till mina nya sköthästar, första gången själv (men ägaren bor där, så hon kanske är hemma). Lite nervöst. Onödigt! Eller kanske mer lite ”pirrigt” egentligen 😊
 
Är du också därifrån? Köpte alltid mina tofflor där som barn och har så nära så det funkar nu med. Tyvärr verkar trätofflorna vara på väg ut. De gigantiska mängder jag minns från tidigare är nu ett minne blott och butiken säljer mest andra skor.
Japp! Det är jag, född och uppvuxen!

Jag har också märkt att det blivit mer vanliga skor. Antar att folk inte använder träskor i samma utsträckning längre.
 
Japp! Det är jag, född och uppvuxen!

Jag har också märkt att det blivit mer vanliga skor. Antar att folk inte använder träskor i samma utsträckning längre.

Kollegan på jobbet har alltid haft träskor, behändigt då hon är svår att få tag på men alltid hörs när hon kommer :D

MEN! Nu har vi en ny person som OCKSÅ har träskor. Brukar kalla henne för bedragaren :cautious:

(Eh, egentligen hade det inte så mycket med saken att göra men varsågod :rofl:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi har varit ute på sjön och fikat (en del fiskade också). Kisse fick vara hemma hos husse på sin upphöjda position ovanpå vitrinskåpet:
99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
81 122
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 447
Senast: Badger
·
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
981
Senast: Nepenthe
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 838
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp