Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
– Sedan går det alltid att komma runt biljettsystemet hur vi än gör. Vi har haft förtur för våra medlemmar att köpa biljetter och olika koder. Men det finns alltid lösningar att hitta biljetter om man är kreativ. Koder kan spridas i olika forum och om vi kräver medlemskap för biljettköp är det alltid några som reggar sig för medlemskap. Vi har fått en del nya medlemmar från Övik senaste tiden, men jag är övertygad om att de är hängivna djurgårdare, avrundar Kraft.
Bästa trätoffelfabriken! Från min hemstad!Idag har jag äntligen lyckats köpa nya träskor. Som synes mycket välbehövligt. Vilken skillnad det var att gå ner i källaren nu och slippa vara rädd för att halka omkull i trappan (igen). Det kändes helt stabilt och de sitter så bra.
Visa bifogad fil 117780
Är du också därifrån? Köpte alltid mina tofflor där som barn och har så nära så det funkar nu med. Tyvärr verkar trätofflorna vara på väg ut. De gigantiska mängder jag minns från tidigare är nu ett minne blott och butiken säljer mest andra skor.Bästa trätoffelfabriken! Från min hemstad!
Men åh träskor!Idag har jag äntligen lyckats köpa nya träskor. Som synes mycket välbehövligt. Vilken skillnad det var att gå ner i källaren nu och slippa vara rädd för att halka omkull i trappan (igen). Det kändes helt stabilt och de sitter så bra.
Visa bifogad fil 117780
På väg till bussen blev jag slagen på benet med en stav och knuffad av en gammal tant som tyckte jag stod i vägen Först trodde jag att hon råkade slå mig med staven men när hon sedan för kung och fosterland också knuffade allt hon förmådde fattade jag Jag är en väldigt stor människa som står stadigt på jorden, så hon såg lite besviken ut när hennes insats inte gav någon effekt Är himla mycket glad att jag inte på ren impuls puttade tillbaka eller så
Okay, almost time to start cooking dinner. I don't really have anything at home ... so ... what I can get together is cacio e pepe ... there we go!