Vad gör vi? Del CLXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag borde stå upp, gå på toa och äta nått men samtidigt vill jag inte rör på mig överhuvudtaget. Jobbigt läge nu faktiskt
Nu är jag i alla fall påklädd och uppe. Det är inte klokt hur snabbt precis allt blev ansträngande att göra helt plötsligt. Jag har ju mått så himla bra och känt att jag haft sån energi hela graviditeten och nu senaste dagarna så är allt så himla tungt och ansträngande. Fortfarande knappt några smärtor eller så i alla fall.
#litedrygt4veckorkvar
 
Kollegan på jobbet har alltid haft träskor, behändigt då hon är svår att få tag på men alltid hörs när hon kommer :D

MEN! Nu har vi en ny person som OCKSÅ har träskor. Brukar kalla henne för bedragaren :cautious:

(Eh, egentligen hade det inte så mycket med saken att göra men varsågod :rofl:)
På ett tidigare jobb så visste jag exakt vilken av mina kollegor som kom upp eller ner för trappan på hur trappen lät. Tills det kom en ny kollega som gjorde att trappan lät på samma sätt som en annan kollega. Hur kan två personer låta så lika när de går? :eek: :rofl:
 
Stressar över att pappa fyller år till veckan och som vanligt är det ångest över att hitta en present.
Dricker kaffe och vet inte vad jag ska göra idag. Känns så söndag.
 
Försöker trycka i mig kaffe och knäckebröd till frukost men har resfeber så det går trögt.
Ifrågasätter just nu varför jag bokade en resa och en spelning, alldeles ensam, till Skottland när jag blir så nervös innan jag kommer iväg O_o
 
Idag är en spännande dag. Första gången jag ska promenera ettåringen ihop med mamman, men en kompis rider mamman. Vet inte vad jag är mest nervös för, ettåringens beteende eller det faktum att mamman inte haft nån annan på ryggen sen 2020? Eller att kompis inte ridit sen 2019? :crazy:
 
Agerar möbel
 

Bifogade filer

  • B11F03AA-5CF8-4858-B28A-B1FA3D2431C1.jpeg
    B11F03AA-5CF8-4858-B28A-B1FA3D2431C1.jpeg
    269,3 KB · Visningar: 86
Ont i hela kroppen efter ha suttit i en bil och på auktion hela dan igår
Så idag blir det nog inte så mkt gjort
Förutom att städa hos djuren då
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi har varit ute på sjön och fikat (en del fiskade också). Kisse fick vara hemma hos husse på sin upphöjda position ovanpå vitrinskåpet:
99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
81 122
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 447
Senast: Badger
·
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
981
Senast: Nepenthe
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 838
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp