Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Same sameSoligt ute, men blåser kallt. Varit ute och grejat lite i trädgården.
Gillar Transparent Bl. Perfekt äpple att bara gå ut och nappa åt sig ett och äta..Inhandlat några nya pallkragar. Inspekterat äppelträd på handelsträdgården, lutar åt transparente blanche. Å köpt sättpotatis ddå "min" sort fanns äntligen.
Vi fick info om ChatGPT på jobbet i torsdags och jag tänkte fixa ett konto och testa lite. Men det GÅR inte... Både i torsdags och idag står det bara att "sign-up is unvailable - try again". Morr... Skulle vilja sitta och leka lite och testa att ställa frågor om min bokkaraktär...
Har precis satt in "falukorv" i ugnen, diskat upp och nu med ett glas vin på verandan.
Funderar på hur jag ska få sambon att åka och köpa cigg
Njuter dessutom av att äntligen ha wifi efter dryga 2,5 år utan! Tack Elon Musk för Starlink! Fantastiskt!
Rensat ur garderoben och lämnat det på second hand. Även köpt blonderingsschampo och balsam. Blir spännande att prova!
Ok, nu vill ena sidan ha fika-möte med mig i stallet. Självklart bjuder jag på kaffe! Värt det alla dagar i veckan. Detta krig angår ju inte mig så jag sitter på läktaren…o bjuder på fika…
Jaa! Bra idéJag skulle vilja höra lite detaljer. Kan du kanske filma med dold kamera och göra en youtube-serie?
Känns inte direkt som Valborgmässoafton, men å andra sidan var det bra länge sedan jag faktiskt firade... Nåja, jag fortsätter att fördjupa mig i dåtiden . Jag vet inte varför, men det är så fruktansvärt beroendeframkallande att följa en familj bok efter bok... Lägga till barn i trädet. Kanske t.o.m. lyckas hitta en bild på Svenskt Porträttarkiv. Och så vidare, och så vidare....
Bada nu? Idioter....... eller du kanske menar badkaret.Dagens promenad avklarad. Det är verkligen ett paradis här i stugan. Däremot är sambon billig som premiärbadade. Jag vill med men är strängeligen förbjuden av sambon, svärföräldrarna och mina föräldrar att bada än. (ja, jag kan se en poäng i att inte skrämma ut Bebis men baaaaaaada ju)
Nu är ju faktiskt sent för premiärdoppet och nej jag menar i samma del av gullmarsfjorden som syns på bildenBada nu? Idioter....... eller du kanske menar badkaret.