Vad gör vi? Del CLXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och småskrattar för mig själv. Snart dags för 7 och avgörande matchen MoDo-DIF i kvalserien. MoDo fans är redan hysteriska och kan inte låta bli att fnissa lite åt många kommentar, a la,

Kommer än en gång se matchen i efterhand. Blir antingen det eller se om tv'n på akutmottagningen får in matchen. För längre än så vill jag inte ha dit om ja

Skönt för brandkåren i övik i kväll.
NOLL % chans att dom behöver jobba i kväll... Ja, ska väl vara om nån tv fattar eld.
Värre för sjukvården dock, 100% chans att dom får mer att göra i kväll... Mest hjärtrelaterade problem....





























g ska se det live.
 
Besökte Wanås slott och såg utomhuskonsten bl.a.
IMG_20230430_134243.jpg
 
Köpt strö, installerat oss i stallet, gödslat avenbokshäcken, sått gurka, zucchini och några tomater. Kanske lite sent för tomaten men vi prövar.
En långpromenad är också genomförd, tre tvättmaskiner körda och en tvätt vikt. Bytte också lakan i sängen medan sambon står ute i köket och lagar mat. I dag blir det tomat- och mozzarellarisotto :d
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi har varit ute på sjön och fikat (en del fiskade också). Kisse fick vara hemma hos husse på sin upphöjda position ovanpå vitrinskåpet:
99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
81 122
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 447
Senast: Badger
·
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
981
Senast: Nepenthe
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 839
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp