Bad sambon köpa hem något kilo frysta räkor...Han råkade visst handla typ dubbelt så mycket till det inte så nätta priset 269 kr/kilot.... Av någon anledning brukar ICA I sörping ha högre pris än andra butiker....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kommer än en gång se matchen i efterhand. Blir antingen det eller se om tv'n på akutmottagningen får in matchen. För längre än så vill jag inte ha dit om ja
Skönt för brandkåren i övik i kväll.
NOLL % chans att dom behöver jobba i kväll... Ja, ska väl vara om nån tv fattar eld.
Värre för sjukvården dock, 100% chans att dom får mer att göra i kväll... Mest hjärtrelaterade problem....
g ska se det live.
Finns det inte mat på hotellet?Har åkt tåg och sitter nu på ett hotellrum i Malmö och äter godis.
Är hungrig men orkar inte gå ut och skaffa något att äta.
Nej.Finns det inte mat på hotellet?
Å jag gillar verkligen hemmagjord äppelmos, så de känns som en bra kandidat för de oxåGillar Transparent Bl. Perfekt äpple att bara gå ut och nappa åt sig ett och äta..
Nej.
Billigt hotell bredvid stationen som erbjuder rum och frukost men inget mer.
Nä det ser ut som vi inte vill spela i shl. Synd att vita hästen begravdes.... annars hade det varit nära att titta på matcher igen...Ser inte ut som något SHL nästa säsong i huvudstaden.
Hoppas att det håller matchen ut.Ser inte ut som något SHL nästa säsong i huvudstaden.
Om man gör mos på tr.bl. så bör man tillsätta citronsaft. Annars får moset en smått osmaklig, brun färg.Å jag gillar verkligen hemmagjord äppelmos, så de känns som en bra kandidat för de oxå