Vad gör vi? Del CLXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och småskrattar för mig själv. Snart dags för 7 och avgörande matchen MoDo-DIF i kvalserien. MoDo fans är redan hysteriska och kan inte låta bli att fnissa lite åt många kommentar, a la,

Kommer än en gång se matchen i efterhand. Blir antingen det eller se om tv'n på akutmottagningen får in matchen. För längre än så vill jag inte ha dit om ja

Skönt för brandkåren i övik i kväll.
NOLL % chans att dom behöver jobba i kväll... Ja, ska väl vara om nån tv fattar eld.
Värre för sjukvården dock, 100% chans att dom får mer att göra i kväll... Mest hjärtrelaterade problem....

g ska se det live.

Besökte Wanås slott och såg utomhuskonsten bl.a.
IMG_20230430_134243.webp

Köpt strö, installerat oss i stallet, gödslat avenbokshäcken, sått gurka, zucchini och några tomater. Kanske lite sent för tomaten men vi prövar.
En långpromenad är också genomförd, tre tvättmaskiner körda och en tvätt vikt. Bytte också lakan i sängen medan sambon står ute i köket och lagar mat. I dag blir det tomat- och mozzarellarisotto :d

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 35 36 37
Svar
736
· Visningar
29 592
Senast: Rosett
·
  • Låst
Tjatter Hårt arbetande kisse är sur efter att ha blivit väckt pga fotografering... 99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
67 431
Senast: Mia_R
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 185
Senast: gul_zebra
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 731
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka